MAC eller vanlig pc(bærbar)?

Absolutt Mac :)

Litt dyrere, men kvaliteten er også gjerne deretter..
En kompis av meg som har god greie sier at mac gjerne holder dobbelt så lenge som pc. (Selvsagt er det jo litt variabelt men..)

Elsker også min MacBook Pro..:) skal aldri ha pc igjenn:P

Joyfull skrev:

En kompis av meg som har god greie sier at mac gjerne holder dobbelt så lenge som pc. (Selvsagt er det jo litt variabelt men..)

For noe BS! Det kommer helt an på hva du kjøper det. Kjøper du en billig pc eller laptop på Elkjøp f.eks. så holder ikke de så lenge nei. Legg litt mer penger i det og du har pc som varer. Er jo derfor MAC koster mer enn en jalla-pc på Elkjøp.

Om du har penger til en mac, så går du for det! :) Mye mer for pengene, og ei maskin som ikke konker om ett år!

Nina*Pina skrev:
Elsker også min MacBook Pro..:) skal aldri ha pc igjenn:P

sign!!!!

pc. synes jeg alltid hører: får ikke sett, har ikke den tasten osv osv nettopp fordi de har mac.

Jeg endte opp med pc etter en lengre diskusjon med en dataingeniør.

har hatt veldig mange forskjellige, men er mest fornøyd med den jeg har nå, og det er en helt vanlig MacBook! =)

Once you go mac, you´ll never go back!

Synes det høres så tungvindt ut med Mac jeg.
Hun på gruppa mi på skolen som hadde det sleit med de wordfilene vi la ut, og de hun la ut var vanskelig for oss.
Så er det alltid en egen bruksanvisning for Mac hvis man kjøper noe til pcn.
Meget mulig jeg tar feil, har aldri prøvd Mac.
Og de fleste jeg har snakket med som har Mac sier jo at de aldri skal tilbake til PC.

Så hva er fordelen med Mac?

©Smartass skrev:
Once you go mac, you´ll never go back!

Fniiiiiiiiz, du har misforstått, det er black da lizzm...

Mac, kommer aldri til å gå tilbake til PC igjen... Har hatt min macbook pro i 2 år nå, har aldri vært noe galt med den, har hatt både dyre og billige pc´r tidligere, har vært så mye galt med de og streika etter maks 1 år... veit ikke om jeg har gjort noe veldig galt med de pcne, eller hva som er grunnen, men har ennå ikke klart å gjøre noe galt med mac´n ;) Syns den er myyyyye enklere å bruke :) 

TralleTrollol skrev:

Joyfull skrev:

For noe BS! Det kommer helt an på hva du kjøper det. Kjøper du en billig pc eller laptop på Elkjøp f.eks. så holder ikke de så lenge nei. Legg litt mer penger i det og du har pc som varer. Er jo derfor MAC koster mer enn en jalla-pc på Elkjøp.

Jalla-pc på Elkjøp? Elkjøp selger x-antall forskjellige merker, fra mange forskjellige produsenter. Tror ikke det faktum at den er kjøpt på Elkjøp er avgjørende for om den varer lenge eller ei... 

Back
Topp