Noen som kan gi meg en god grunn til å velge pc foran mac? Har innmari lyst på ny Mac, men det er så dyrt [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da vil jeg anbefale pc om det er lette bilderedigering.Glemte jo helt å skrive hva den skulle brukes til ja. Den skal brukes til studier. Hovedsaklig skriving av oppgaver. Og så blir det en del bilderedigering, og vanlig surfing og streaming av film.
Hva hun sa!Da vil jeg anbefale pc om det er lette bilderedigering.
Du får kjøpt ganske kraftige pc-er til samme pris som Mac også billigere og mer hendy.
Mac er veldig bra til tunge redigeringer av grafikk, bilde, 3d og programmeringen. Så det kan være litt bortkasta å bruke for mye penger på Mac.
Pcrene fra Lenovo er en av de beste jeg har vært borti. De er designet med tanken på at laptoppene skal tåle en hel del støt. De koster noen kroner mer. Men varer mye lengere enn de billigere merkene.
Min siste laptop varte 6 år. Måtte til slutt bytte da prosessorene ikke kunne kjøre flere av de store programmene. Pc hadde vært med meg både til Sverige utdanningen der. USA. Frankrike og tilbake til Norge.. hos meg overlever ikke elektronikk så lenge til vanelig![]()