Maat

I hear you! Og jeg har egentlig ikke plass til det. Kjenner at jeg er sprekkeferdig og STAPPmett, men den ENE biten til får jeg alltid plass til uansett... Nå ere snart over, hehe... Mmmmmmat..

Jeg tenker egentlig at jeg er sulten, samtidig som jeg føler magen er full til halsen :/ men det er baby, ikke mat ;)

Kjenner meg igjen der! Men nå så skulle jeg lage kveldsmat til veslemann, han ville ha brunost og jeg skjærte meg en skive av osten og spiste den... jeeeezez nå er jeg kvalm!!! Er det mulig! En skive med brunost liksom!

Sulten er bare fornavnet! Jeg kan spise et ordentlig måltid og enda føle meg mett, men allikevel være så sulten at jeg kvalm et par timer etterpå. Noen ganger etter bare en time og. Tenker på mat, fyser på mat HELE tida! En ting er at jeg er sulten, det kan jeg leve med. Men jeg blir så sinnsykt kvalm før jeg omtrent rekker å registrere at jeg er sulten. Og den kvalmen sitter i leeeeenge etter mat og.

Godt det ikkje berre e meg ;) e forresten hekta på sånne tacolefser, berre med peanøttsmør og banan! å det er så godt! :P

Har ikke hatt god appetitt før i svangerskapet, så kommer tydeligvis i dobbel dose nå! Lyst på noe hele tida! Heldigvis ikke lyst på godteri og søtt, bare mat! Havregrøt med melk og syltetøy har jeg lyst på HELE tida!! Håper det forsvinner etter fødsel ;)

Godt det ikkje berre e meg ;) e forresten hekta på sånne tacolefser, berre med peanøttsmør og banan! å det er så godt! :P
Oi det var en merkelig kombo ;) hehe..

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

Back
Topp