Maanestråle

Hompetitten

Elsker forumet
Yeah!!!! 8 uker jo!![:D][:D][:D][:D][:D][:D]
7 mnd igjen før ammetåka slår inn og overtar symptomer[;)]

HAHAHA!!! Tnx snuppa, nå fikk jeg jo bare mer å se frem til [;)]

[:D][:D][:D][:D][:D]

Ny ul i dag, så er litt spent på den terminen, kanskje jm kan se hvor langt jeg er på vei i forhold til størrelse på spira...?

Tusen takk FruStina! Er ikke så langt på vei ennå, men rukket å bli feit føler jeg 

Gratulerer med 8 uker[:D]

Og lykke til på UL i dag[:)]

ORIGINAL: SkattIMagenMin

Gratulerer med 8 uker[:D]

Og lykke til på UL i dag[:)]

Tusen takk [:)][:)] Gruer meg litt faktisk...

Skal se ul går kjempefint snuppa[:D]
Og tror nok de kan se hvor langt du er på vei nå ja[;)]

Nærmer meg 8 uker selv og har også allerede rukket å bli feit, he he
Passer ingen av buksene mine lengre[8D]

Hahaha! Ikke du heller??? Føler meg bælfeit om dagen faktisk! Buksene passer ikke og magen eser ut [8D] Så mye at folk reagerer på det faktisk, dette er ingen hemmelighet lengre nei [8D]

Gratulerer med 8 uker vennen!!! Nå har du faktisk vært gravid i 2mnd! Wow!
Lykke til på ul;) Skal se at alt står bra til der inne;)

ORIGINAL: Maanestråle

Hahaha! Ikke du heller??? Føler meg bælfeit om dagen faktisk! Buksene passer ikke og magen eser ut [8D] Så mye at folk reagerer på det faktisk, dette er ingen hemmelighet lengre nei [8D]

Ingen hemmelighet her heller, katta er ute av sekken for å si det sånn[8D]
Tror jeg må bevege meg inn i en mammabutikk en av dagene, ha ha, selv om jeg synes det er flaut så tidlig[:)]

ORIGINAL: honning84

ORIGINAL: Maanestråle

Ingen hemmelighet her heller, katta er ute av sekken for å si det sånn[8D]
Tror jeg må bevege meg inn i en mammabutikk en av dagene, ha ha, selv om jeg synes det er flaut så tidlig[:)]

Det har jeg allerede gjort, er mektig sint på olabuksene mine [8D] Men der er det null håp lengre!

Får bare bite i det sure eplet i dag selv også og gå inn der da[8D]

Tror sjefen blir litt overgitt over klesstilen min om dagen siden jeg ikke passer så mye lengre

På jobben har jeg fått høre at jeg har fått mage!!! Og i dag hadde jeg en ganske vid bluse på, den syns nok gjengen satt bedre enn resten av klesskapet mitt, for den likte de... Makan til frekkinger! [:D]
Nei er nok bare å innse det skumle... Vi må innta mammaavdelingen på hm... [8D][8D]

Back
Topp