Maaaandag!!

Actrine

Forumet er livet
I dag forsov mannen seg.. og jammen meg så bestemte ikke småfolket seg for å sove ekstra de også slik at vi stod opp 30 min senere enn planlagt! blir litt ekstra styr om morgenen da.. men det gikk veldig bra!

Aslak sov 5 timer uten pupp i går kveld! DET er noe vi kan leve med ja! Ellers så er jeg fornøyd med at dette er siste dag med medisinen hans for denne gang! Og håper at det kan hjelpe på at han våkner om natten! Ikke at det har vert noe verre enn det vi har vert vant til, men hadde vert greit å fått orden på ting!

Solveig hadde det travelt i dag da vi skulle levere i bhg! Fikk kos fort og så gikk hun til venninna si! Tilbake stod to jenter som også hadde lyst å gi meg kos! Åååå savner å jobbe i bhg nå ja.. ikke lenge igjen!

Jeg og Aslak har handlet i dag. Ramlet over 40% på texmex.. så da ble det litt ekstra enn det jeg hadde tenkt!

Ellers er jeg strålende fornøyd med at mannen endelig har fått orden på garasjen og ikke minst garasjeporten. Så i natt stod bilen i garasjen!! Herlig!

Hei

Mandag og mer snø. Et underentusiastisk jippi fra meg. I dag har jeg mest lyst til å strikke, så jeg satser på å få strikket ferdig monsterbuksa til Maja. Da er det bare å sy på ansiktet som gjenstår satser jeg på. Jeg gleder meg sånn til å få den ferdig. Jeg tror den blir kjempesøt (hvis jeg er heldig med ansiktet). Ellers blir det nok lite fres her. Jeg har litt lyst til å ta med Frida ut å renne på akebrett i ettermiddag, men det spørs på vær og føre.

Kan du forklare hvordan du syr på ansiktet??? Jeg har to bukser her uten ansikt.. og trenger virkelig hjelp!

http://www.garnstudio.com/lang/no/skole/teknikk_mmaskesting.php

Her er det fremgangsmåte på maskesting. Det er ikke så vanskelig når du først skjønner hva du holder på med (hvor). Jeg hadde tegnet med opp en plan på et ruteark først, så det skulle bli likt.

Her har det vært nok en natt med amming annenhver time, og skikkelig mageknip (lurer på om det henger sammen - at melka mi ikke er noe særlig når jeg er dårlig). Startet dagen med skikkelig diare igjen.. merkelig denne omgangssyken nå, når det er to dagers opphold og så blir man dårlig igjen. Gjør at jeg i alle fall forstår 48-timers-regelen enda bedre

I dag kommer husmorvikaren, og det trengs... og heldigvis er det bare fire kalde ute her i dag, så jeg kan ta med August og trille en tur - vi har vært oppe i halvannen time nå, men han ser ikke ut til å ville sovne allikevel... sliter veldig med dagsøvnen hans, han blir overtrøtt og så blir det bare hyl.

Jeg hadde diare på fredag, og da merket jeg at jeg hadde mindre melk! Det spørs om du også har det, lenemor. Det blir bare tydelig for meg som pumper.

Her er sambo hjemme i dag, skal til tannlegen.. Han grua seg som en liten unge... [:-] Skikkelig stressa! Hehe. Så vi hadde en rolig, koselig morran sammen alle sammen før bhg, og det skjer jo aldri!! Veldig koselig [:)] Sambo er jo som regel reist før vi står opp ellers.

Jeg har vært en tur hos legen for å sjekke lille babyen, som har det bra, men er liten.
Og nå vil jeg bare soooooove....

Meg og malte var en liten tur på shopping med mormor (som passer malte når jeg jobber for tiden) og så har jeg gått på ski i en times tid. Hurra for mandag som er min fridag!

Tuuusen takk Namba!

ja, de er helskjønne de ungene - jeg har også lagt merke til den nye signaturen din Actrine!

Og namba - det er mulig at jeg får mindre melk når jeg har diare, men August har reagert før jeg har fått det - jeg hadde jo diare lørdag og i dag, mens vi hadde dårlige netter begge to natt til lørdag og i natt - altså før diareen "bryter ut".

Nå har vi vært ute i et par timer - vel, August er ute ennå. Har vært på butikken og handlet, og så sto jeg ute og rugget vogn og leste ferdig boka mi før jeg gikk inn. Husmorvikaren har vasket det hun skal, pluss hengt opp klær, brettet klærne i tørketrommelen og ryddet ut av oppvaskmaskina. Deilig!!

Jeg har jobba i dag, og det var DEILIG! Vikar i samme barnehage jeg var vikar i for ikke så altfor lenge siden, og jeg skal være der hele uken. Og jeg digger det, for det er kjempe herlig å ha noe å gjøre [:)] 
Ellers er det gode nyheter fra Mamma, hun spiser litt, har fått fjernet spiralen .. så skal de sjekke mer ang betennelsen i kveld/i morgen. Det går fint med henne nå, heldigvis. Så tenker jeg og Leah tar en tur til henne i morgen ettermiddag, Leah er så stille og rolig likevel, og savner Mimmi'en sin [:)]

Her var det jobb i dag igjen..! En utroolig rolig dag på jobb..! Vi er jo det faste antallet på jobb, pluss det er tre elever og en som er i sånn språkplassering.. Så vi er jo så mange! [:D] Men det skal nytes så lenge det varer.. [;)]
Henta ungene i bhg, og måtte gå med vogna, først på butikken, og så hjem.. Sindre stakkar var sååå sliten! Han er kjempeflink å gå! Det er langt, pluss at det er mye snø her..

Nå venter jeg på sambo som har vært i Haugesund og tatt ny tattoo i dag.. Så er spent på hvordan den blei.. [:)]

Back
Topp