Maaaage!

Nei ikke noe mage ennå.

Men du er fin du!!! Søte magen :-D

Wow, du har jo fått en ordentlig babymage jo!!! Gratulerer!!! Jeg er 11+6 med tvillinger og har ingenting annet enn padding.

Wow, du har jo fått en ordentlig babymage jo!!! Gratulerer!!! Jeg er 11+6 med tvillinger og har ingenting annet enn padding.

Eg trodde tvillingmage ble ganske stor tidlig eg!! :O

Mannen jobber i Nordsjøen så van fikk bilde i går og skjønte ikke hva eg hadde puttet i den magen (spist altså)!
Men her vokser det for hver uke :p

Å herlighet så kjekt! Så fin mage du har fått :) Min har sånn smått begynne å komme, men ikke i nærheten av så mye enda :P

Fin mage du har :)
Jeg hadde ei god stund "innovermage" pga oppkast,men plutselig snudde det og på en-to-tre fikk jeg også mage. Venter nr 2!

For en nydelig babymage!!:)You look fabolous! :) Jeg har selv fått litt mage,og jeg synes det er utrolig gøy! :) Ikke så stor som din tror jeg,men litt er det :)

Tusen takk :)
Den blir plutselig gedigen, men dette bilde er fra morningen, så eg er høygravid på kveldstid! Hihi :)

Ja, har også ganske stor mage allerede (+ litt ekstra padding fra siste gang ;) ). Venter også nr. 2 og bare litt over 1 år siden jeg fødte sist, så den poppa ut ganske tidlig, rundt uke 5-6 allerede.

Eg trodde tvillingmage ble ganske stor tidlig eg!! :O

Mannen jobber i Nordsjøen så van fikk bilde i går og skjønte ikke hva eg hadde puttet i den magen (spist altså)!
Men her vokser det for hver uke :p

Det er nok ganske så individuelt. Med min første så fikk jeg en mage lik den du har da jeg var 6 mnd på vei. Eller jeg brukte mine vanlige bukser til jeg var 6 mnd på vei. Med nummer to fikk jeg mage da jeg var 5 mnd på vei. Med nummer 3 kom den også rundt 4-5 mnd. Husker vi var på fostervannsprøve i uke 16/17, og jeg fortalte det ikke til noen før etter at jeg fikk svar på den, det vil si et par uker senere. uke 18/19. Hadde dog en liten mage som jeg kunne kjenne, men ikke noe som andre la merke til :) Jeg kjenner livmora allerede, så det er tidlig for meg!

Det er nok ganske så individuelt. Med min første så fikk jeg en mage lik den du har da jeg var 6 mnd på vei. Eller jeg brukte mine vanlige bukser til jeg var 6 mnd på vei. Med nummer to fikk jeg mage da jeg var 5 mnd på vei. Med nummer 3 kom den også rundt 4-5 mnd. Husker vi var på fostervannsprøve i uke 16/17, og jeg fortalte det ikke til noen før etter at jeg fikk svar på den, det vil si et par uker senere. uke 18/19. Hadde dog en liten mage som jeg kunne kjenne, men ikke noe som andre la merke til :) Jeg kjenner livmora allerede, så det er tidlig for meg!

Såpass ja :) ja magen kommer nok tidsnok! Hadde eg klart å skjule den så hadde vi nok ikke gått ut med det før etter OUL!:) men men :)

Har oppdatert bildene mine på skult gruppe! Det kommer seg hos meg også! ;)

What??? Er det mulig?? :) Er det et nr. 2-fenomen dette? Er så fascinert over forskjellene. Er 13+1 og langt fra dette. I dag tidlig kjente kjæresten på magen og sa at alt dette kan jo ikke være luft, hehe. Så trakk jeg inn til magen ble helt flat. Er spent på når det skjer noe der nede :)

What??? Er det mulig?? :) Er det et nr. 2-fenomen dette? Er så fascinert over forskjellene. Er 13+1 og langt fra dette. I dag tidlig kjente kjæresten på magen og sa at alt dette kan jo ikke være luft, hehe. Så trakk jeg inn til magen ble helt flat. Er spent på når det skjer noe der nede :)

Det er tydeligvis mulig, men selvsagt så er det jo alt inni magen som flytter på seg og gjør alt klart til babyen blir større, men eg har ikke sjans til å trekke inn magen, det er veldig ubehagelig!! men magen blir ikke noe annet en større :D

Back
Topp