Maaaaamaaaaa

tvilling38

Elsker forumet
Ropes det på gangen nå. Så nå må jeg gå og bade jentene før det er kakao, kveldsmat og sengetid. Ha en fortsatt fin kveld[;)]

du høres ut som en skikkelig snill mor! skal lage kakao og greier! :)

Ha ha ha vi har ikke kakao hver kveld, men både mannen min og jeg var vant til å få kakao etter at vi hadde badet da vi var små. Elsker jo kakao begge to da (eller det er jo kokesjokolade vi bruker[:)] + litt meierismør mmmmm) Det er et slikt koselig barndomsminne fra da vi var små så det vil vi videreføre til jentene. Så nå er alle tre nybadet, mette og kakaovarme og ligger i sengene sine. Det er jo det som er gleden med å være mamma, å videreføre gode barndomsminner og tradisjoner fra da en selv var liten. Storkoser meg jeg da[:D]

Julefeiring og fjøsnisse sier jeg[:D]. Får gåsehud nå[:D] det er så morro på julaften når vi setter ut julegrøt og juleøl til nissen. Alltid like spennende hver gang å se om han har likt grøten så mye at han har lagt igjen en gave til hver av barna.

tradisjon er viktig!!  husker selv kakaoen, julefeiring osv... sukk... det nermer seg... er jo gøy med jul... [:D]

Vi kan av og til se fjøsnissen i desember, men det er bare da i den blå timen vi kanskje kan se han. Han bruker av og til å ta litt høy med seg ut til rådyrene i skogen slik at de også får noe godt. Spennende å se der han sniker seg av gårde med fjøslykten[;)]

Og jeg har lagt bokbind på bøkene til mine to skolebarn.
Husker at jeg var så stolt når jeg kom hjem å kunne hjelpe mamma med å legge på bøkene mine. Det måtte mine gjøre i dag, men om de syns det var så morsomt tviler jeg på.
Ho minste som skulle begynne i 4 var stolt som en hane når hun kom hjem i dag å kunne fortelle at sønnen til Ørjan Berg hadde begynt i klassen hennes. Mens sønnen min i 7 var like stolt når han fortalte at han hadde pratet med Ørjan om hva han syns ang at broren, Runar Berg fikk rødt kort i går mot Hønefoss... Men Bodø Glimt vant jo.
HEIA GLIMT.
Det var en bra kamp.

Heia Hønefoss, Siffen!!!
Så du kampen eller?
Grattis med seieren....

Takk skal du ha!!!!!!!!!!!!
Ja, den var vi på.
Var på alle hjemmekampene når de lå i eliteserien, men dette var den første jeg var på nå i 1. div.

Back
Topp