Maaaaage.....

Maanestråle

Gift med forumet
Jeg kommer til å bli SÅÅÅ feit!!! Bare spiser og spiser og spiser... føler jeg blir sulten igjen med en gang etter at jeg har spist??? Flere som har det sånn....?
Man skal jo ikke legge på seg stort mer enn 1-2 kg det første trimesteret, men jeg er redd jeg allerede har passert... [:'(]

hadde det sånn frem til for noen dager siden... men gikk over. gikk ikke opp noe da, så kroppen trenger vel næringa (selv om den har nok å ta av[;)])

Føles som jeg bare eeeeeeser ut!!!!!!

Får håpe det gir seg snart, kan ikke fortsette sånn! [8D]

Jeg og er sulten heeeeele tiden! Trodde nesten ikke at det gikk an, jeg[&:]

Har IKKe vært sånn de andre sv.skapene(som har gått dårlig), så jeg er kjempefornøyd[:D]

Har ikke lagt på meg noe særlig da.. men det kommer vel tidsnok, og særlig hvis det fortsetter sånn med denne matlysten[8D]

Jepp,slik er det her og[&:]
Sånn som nå, har nettopp spist 3 skiver med pålegg, men magen skriker etter mere mat. Har skikkelig sultfølelse[&:]

nå spiser jeg sunnere en noensinne, men føler sulten kommer mer og mer....huff....men forsøker så godt jeg kan å velge sunne alternativer, har nok kg fra før

Har det sånn jeg også..
Men sist gikk det opp i opp for meg[8D] Spiste masse i begynnelsen og veldig lite på slutten...

Back
Topp