maaaaaandag........

Delia

Saman er ein mindre aleine
Desemberskatter 2016
Da var det mandag, og min tur å være syk!!![:'(][&o] Tett i hele hodet, vondt i halsen og superslpp... så nå krangler meg og kjæresten om plassen på sofaen[8D] Skulle virkelig vært på skolen, men orker bare ikke....

God bedring Delia! [:)]

Ikke sovet så godt i natt, siden jeg har vondt både her og der. Halsen føles dobbelt så stor ut, stiv og jævlig. Og innmari drittvondt å svelge. På brystkassa sitter det en diger elefant, så det er tussig å puste. Vondt er det og. Er jo en stund siden forrige gang vi hadde sykdom i huset nå, så skulle bare mangle det kom noe dritt igjen! [>:]

Skal straks dra på butikk og fikse noen ærend med kidsa. Tobias gjør bare tull og fanterier i dag, så jeg må dra oss ut av huset sånn at han roer seg. Ida ser film nå, så hun blir vel drittsur over at vi skal slå av den. Og sånn går no dagan! [8D]

Lårdi lård! I går sov Sivert fra 19.30 til 01.00, fikk litt pupp, sovna igjen også sto vi opp 08.30.[:D][:D] Tenk om det var sånn hver dag! Det hadde vært noe....[;)]
I dag skal jeg hente bildene vi tok hos fotografen, håper de ble fine.[:)]

Mandag, mandag, mandag!!!!

Ja... Bekkenet er HELT FORJ****! Skal på skolen 13.40, men gruer meg masse masse til å sitte der til 22.00! Er skikkelig redd for at skolen skal gå rett vest om formen ikke blir bedre snart! Huff...

HAr ikke begynt på særemnet mitt engang. Må ta meg en tur på biblioteket å få lånt disse aAnne Cath Vestli bøkene!
Kanksje jeg gjør det nå før skolen! Mååå komme meg opp fra sofaen, er bare så sliten og trøtt!

Jobbing i kveld, slæffing nå..
Jenny er så søt når jeg leverer henne i barneahgen altså. I dag skulle de ut, så jeg kledde på henne dressen slik at de ansatte hadde en mindre å kle på..
Når jeg var ferdig så ser hun på meg og bare: "haaaaaaaaaaadem mamma" med skikkelig grov stemme.
Artigfrøken.
Har forresten lagt ut en video av henne på facebook! Sjækk itt out!

Jeg har forresten blitt hekta på MoneyBrother igjen, går å nynner på musikken hans hele dagen lang. Eller, det er egentlig ikke sant. jeg nynner ikke, jeg synger høyt!

Ellers må jeg innse at alle plantene mine er dau, så da blir det en tur opp rulletrappa og innom MesterGrønn mens jeg jobber i dag..
Må ha litt påskestemning med gule blomster ja..

Ja, og i dag så er unga sendt i barnehagen med LOFF i matpakka! Herremin! Tomas skulle innom for å kjøpe brød i går, for det vi hadde var blitt ødelagt. Vakuumpakka steik selv brød, men det var tydeligvis hull i plasten, så det var grønn grønnesen! Nasty!
Men joda, han kjøpte loff han.. FINT!
Ble oppkutta frukt med kesam, knekkebrød og gulrot også, bare for å dekke over den loffen..

Jeg er i tvil igjen da. Denne bhg byttinga går til hodet på meg. Vi har fått plass ganske i nærheten av her vi bor nå, men altså ikke i den nærmeste. Bhg er kjempe fin, og de har aldershomogene grupper og N begynner på fireåringene til høsten og ped.leder der kjenner jeg godt fra før og hun er flink[:)] Men har har sååå gode venner som han snakker om hele tiden og digger i den bhg han går nå[&:] Så skal jeg da bytte? Vi får jo egentlig ikke beholde den han har pga flytting ut av kommunen.Hmmmmm ikke rart det ryker ut av hodet mitt til tider?

Og når vi da kjøper hus innen det nærmeste året, litt avhengig av jobb osv, så må vi kanskje bytte igjen?

Looney har mye i hodet akkurat nå[&o][&o][&o]

vært på helsestasjon i dag, ble henvist til øyelege. thomas myser og blinker mye med øynene når han spiller DS og litt når han ser tv. så da får vi se da!

ellers så har jeg fått trimme-premie på jobb. har gått turer 14 ganger vissnok så jeg fikk swix-lue og drikke flaske. var visst kjempebra premie etter 30 turer så nå skal det trimmes!! moro syns jeg.

jeg å har lyst til å bytte bhg, men jeg vet ikke om det er det beste for han. har jo så mange kompiser han snakker om...

Jeg har værrt gjennom de bhg tankene jeg og... snakket litt med mamma. Hun har skiftet bhg på min lillesøster 3 ganger. Hun sa at det er litt tungt, men er ikke lange stunden før så små barn har masse nye venner, så det går seg som oftest til. Kommer til å skifte bhg på mini!![:)]

Dere har jo ikke noe valg, looney, om dere er i en annen kommune, eller?? Sånn er det jo bare. Får heller evt tenke på det "ved neste korsvei". Skjønner at det er litt dritt for deg å tenke på, men må man så må man jo..

Synes det burde vært påbudt med fridag etter en ferie jeg[:D] Hardt å komme i gang igjen[8D] Har visst sovet som en stein i natt, lillemor hadde hostet og hostet og mannen hadde vært inne flere ganger. Og jeg sov[&:]

Hun er så trøtt at hun er blå under øynene, men likevel klarer hun ikke å sovne i kveld så nå kommer hun tassende til fanget mitt[:)]

Og se så flink hun er:

*** - skrevet selv, jeg stavet

KATT - samme her

MOR - skrevet og stavet helt selv, sukk hjertet mitt sprekker av stolthet[:)]

FAR - her måtte jeg stave og hjelpe med å peke på noen bokstaver.

GOD NATT - dette skrev jeg og så øvde vi på å lese det[:D]

Hun er så flink synes jeg!! Ikke quote navnet hennes, lar det ikke stå lenge, men måtte bare vise dere for jeg er så stolt.

Ja, jeg har takket ja til ny bhg nå. Byttet sist gang gikk jo kjempe fint men da var han mye yngre. Blir ikke bytte før i august uansett men jeg gjør som sist gang så vi reiser dit å leker masse på kveldstid osv før han begynner. Har vært der i dag og sett oss rundt og lekt og N vil gå der sier han[:)]

Ellers har vi vært masse ute i ettermiddag jeg og N og koset oss. Han sovnet rimelig raskt nå. Og jeg må jobbe med oppgaven for skal på veiledning på den i morgen.

Også vil jeg se Paradise hotel i kveld, og shoppe litt på nett.

I morgen 08.00 kommer selvangivelsen min på nett, og jeg er spent!

Selvangivelsen ja, den grugleder jeg meg og til. Kommer den ikke før 08 altså? Da trenger jeg ikke sjekke den når jeg kommer på jobb 0715[:D]

Går sikkert helt fint å bytte barnehage. Kunne tenkt meg det litt jeg og, men det er for sent å tenke på nå uansett[:)]

Kjempeflink, McMor! Jøss, jeg er imponert!

Det går nok bra med byttinga, Looney. Og hvordan vet du at den kommer i morra klokka 8?

Ja det er gøy, hun suger til seg alt for tiden, så det er ikke lenge siden vi begynte å prøve å lære henne bokstaver skikkelig, men hun lærer i rekordfart. Sitter og peker og øver for seg selv og[:)] 

ORIGINAL: papayamammaen

Kjempeflink, McMor! Jøss, jeg er imponert!

Det går nok bra med byttinga, Looney. Og hvordan vet du at den kommer i morra klokka 8?

Var noen som påsto det på generell tidligere i dag, og kunne linke til ett eller annet sted. Men er ikke fire hundre prosent sikker da.....

ORIGINAL: McMor

Ja det er gøy, hun suger til seg alt for tiden, så det er ikke lenge siden vi begynte å prøve å lære henne bokstaver skikkelig, men hun lærer i rekordfart. Sitter og peker og øver for seg selv og[:)] 

Jøss. superimponert!!![:)][:)] Flinke dere er!!![:)][:)][:)][:)]

Back
Topp