maaaaaaaange spørsmål

lille iskaffe

Forumet er livet
Hvor mange har dere bedt til middag?
hva skal dere servere av mat?
hvor mye drikk har dere beregnet per pers?
skal dere ha levende musikk?hvem?
Hvor mye har dere regnet ut at bryllupet kommer på alt i alt, inkl ALT?

Skal du gifte deg snuppa?

Har bedt 59 pers vi nå. Har leid et lokale her i "bygda" som vi skal være på. Ei kokke på sykehjemmet her stiller opp og lager bryllupsmaten vår (innmari flink) for 150 kr.pr pers.
Vi skal ikke ha et stivt bryllup.... Skal derfor ha fløtegratinerte poteter med indre file`, Champinjoner, baconbiter og løk. Vi skal gå å forsyne oss sjøl slik at stemmningen blir litt lettere... Skal ha serveringsdamer til å servere drikke. (venninner til mamma, gratis)
Skal ha levende musikk og bar uttpå kvelden... Bor ved svenskegrensen og har vært i Tyskland og handla alkohol.... Regna ut at vi tjener på det. 29 kr for 3 liter vinkartong.                              (Samboer er svensk så vi lagrer alkoholen hos svigers).
Men bryllupsklær er dyrt[:(][:(][:(]. Det meste er igrunn dyrt. Vi håpa vi sku klare å holde oss rundt 50 000 kr.

ORIGINAL: LinnSB*

jepp, men blir ikke før sommeren 2009 da så skal begynne å planlegge litt nå[:)]

ORIGINAL: lille iskaffe

ORIGINAL: LinnSB*

jepp, men blir ikke før sommeren 2009 da så skal begynne å planlegge litt nå[:)]

gratulerer [:)]

Vi skal ha ca 70 gjester. Kommer på ca 70 000.
4 retters middag (skalldyrsymfoni, reinsdyr med grønnsaker, poteter og styr, ostetallerken og panna cotta med friske bær).
En duo skal spille hele festen (de heter two big, og er superflinke).

Hvor mange har dere bedt til middag? ca 80
hva skal dere servere av mat? chillimarinert laks, elgstek og jordbær til dessert
hvor mye drikk har dere beregnet per pers? ja en del,, haha[;)]
skal dere ha levende musikk?hvem? driver å undersøker, men ser ut som vi ender opp med musikkanlegg.
Hvor mye har dere regnet ut at bryllupet kommer på alt i alt, inkl ALT? ca 80 000...

Hvor mange har dere bedt til middag? hva skal dere servere av mat?
hvor mye drikk har dere beregnet per pers?
skal dere ha levende musikk?hvem?
Hvor mye har dere regnet ut at bryllupet kommer på alt i alt, inkl ALT?

64 gjester
Oksesteik
Vi holdt drikke til maten, det gikk ganske mange flasker rødvin!!!
Hadde levende musikk ja. Glenn Lyse ( rett før han vant Idol [:D] )
Vårt bryllup ble DYYYYRT! [&:] 

jg gifta meg ifjord,
kom på ca 35 tusen inkl alt..
hadde 3 retters middag, me brus.. ingen alkohol.-  17000( de var inkl lokale, serveringsdamer, pådekking og allmat å drikke)
hadde 50 gjester, 15 til kom t kakene.
bryllupskaka 3 etasjer, me 2 store kringler - 2 tusen
Lagde brudebuketten  og alle oppsatsene selv, så de ble kun  6tusen t blomstene( hadde 800 roser, kjøpt på et gartneri i større kolli)

hmm ja kjolen min, dressen t lillgutt, tiara, slør, sminke og stell a håret mitt.
7 tusen..

hadde ei som var me i idol, lokal helt, cindy kvinlog t å syne 3500 kosta hu;)

jg er stoorfornøyd med dagen..
vi hadde svogern min t fotograf,
såå de ble gratis.. alle søsknene våre lagde hver sin kake til oss. såå bare slike ting kan en spare på..

desverre er de slik at bryllupsklær er  stort sett en stor utgiftspost..
de er derfor jg selger billig heelt nye brudekjolermax pris 2700  MEN kjører tilbud for der bv jenter for KUN 2100;) ,  såå er noen intr send mg pm;) ligger en tråd på kjøp å salg;)

Vi blir ca 60 til middag. Tror d blir oksefilet til middag,noe forrett og dessert da... Drikke har jeg ikke fått regna ut,ska stikke innom polet en dag. Vi har leid inn 2 karer som ska spille opp til dans utpå kvelden!

Hva hele bryllupet kommer til å koste vet jeg ikke ennå,men håper d ikke blir så mye mer enn 70 000kr. Må prøve å begrense mest mulig. Endel kostnader er jeg ferdig me som kjolen....

Lykke til med planlegginga[;)]

Back
Topp