ma

Piplup

Elsker forumet
Da har jeg fått konstantert en ma. Fikk med meg tabletter hjem og sitter nå i halvsvime av en blanding av smerter og smertestillende.
Selvfølgelig er det trist, men jeg tenker som så at det var noe feil med det, og da er det liksom "greit". Må sette greit i hermetegn, for det er aldri greit, men litt greit likevel. Hm, ja, vanskelig dette.
Ønsker alle her lykke til!

*klem*

[:(] trist å høre men som du sier så var det nok en grunn for det selv om det ikke er lett å tenke det. En gang var det en eldre dame som sa til en venninne av meg som mistet at man mister aldri et friskt barn.

håper det klaffer fort for dere igjen og at spiren holder seg fast hos dere da [:)]

huff... det var trist å lese at du har mistet lille spiren din [:(][:(][:(]
Bruk tiden godt på hverandre nå..

Mange trøste klemmer til deg

ORIGINAL: Svartengel

Så trist at du mistet den lille spiren din.......

ORIGINAL: t0mmelise

huff... det var trist å lese at du har mistet lille spiren din [:(][:(][:(]
Bruk tiden godt på hverandre nå..

Mange trøste klemmer til deg

ORIGINAL: Embriks mam

huff så trist, hvordan merket du det?

Jeg merket at symptomene forsvant, men tenkte at jeg egentlig bare var veldig heldig som slapp å være så kvalm og trøtt. Skulle til første kontroll på mandag og da ba jeg også om ul for å sjekke at det var et friskt barn, men der var det bare dødt. Har fått tabletter nå for å få det ut og har j***** vondt! Tenker at dette skal jeg aldri gjennom en gang til. Men så letter smertene litt og da har jeg lyst å prøve på ny. Så vi kommer til å prøve senere og krysser fingrene for at det går bedre da [:)]

ORIGINAL: Citobi

ORIGINAL: Embriks mam

huff så trist, hvordan merket du det?

Jeg merket at symptomene forsvant, men tenkte at jeg egentlig bare var veldig heldig som slapp å være så kvalm og trøtt. Skulle til første kontroll på mandag og da ba jeg også om ul for å sjekke at det var et friskt barn, men der var det bare dødt. Har fått tabletter nå for å få det ut og har j***** vondt! Tenker at dette skal jeg aldri gjennom en gang til. Men så letter smertene litt og da har jeg lyst å prøve på ny. Så vi kommer til å prøve senere og krysser fingrene for at det går bedre da [:)]

huff det må være forferdelig, sender deg en klem

så trist at du mistet din lille spire. Har selv vært igjennom det samme sist jeg var gravid, var en tøff tid. ta godt vare på hverandre, så håper jeg det snart sitter en ny og frisk spire hos deg. klem

Trist at du mistet spiren din.[:(]

ORIGINAL: Svartengel

Så trist at du mistet den lille spiren din.......

Back
Topp