MA

Cornelialill

Elsker forumet
Var til gyn ul nettopp. Skulle vært i uke 7+3, men hun kunne ikke se noe liv der inne dessverre... Egentlig bare en plommesekk... Lei meg :( Så nå blir det blodprøve for å sjekke hcg og stigning og evt sette i gang abort i mellomjula.

Var til gyn ul nettopp. Skulle vært i uke 7+3, men hun kunne ikke se noe liv der inne dessverre... Egentlig bare en plommesekk... Lei meg :( Så nå blir det blodprøve for å sjekke hcg og stigning og evt sette i gang abort i mellomjula.

Så utrolig trist :( føler med deg.. Håper spiren sitter ved neste forsøk ❤️

Dette var trist å høre :(
Håper spiren sitter snart. Sender en god klem :Heartred:Heartred

Å nei så utrolig trist :( Sender deg en stor klem :Heartred Det er virkelig ingen enkel nyhet å få :( Fikk du ny time til ultralyd bare for å dobbeltsjekke at ikke det var for tidlig å se noe?

Utrolig trist å lese, får helt vondt inni meg:( Sender en god klem:Heartred

Å nei så utrolig trist :( Sender deg en stor klem :Heartred Det er virkelig ingen enkel nyhet å få :( Fikk du ny time til ultralyd bare for å dobbeltsjekke at ikke det var for tidlig å se noe?
Ja, skulle få henvisning til sykehuset for ny ul-sjekk i mellomjula. Men jeg har egentlig ingen håp.

Takk alle :Heartred Det var trist, men vi skal prøve å gjøre julen fin likevel. Glad jeg bestilte meg privat ul, selv om det var en kjip beskjed å få rett før jul. Fikk jo ikke time før langt uti januar gjennom henvisning.

Nei å nei.. :sorry: håper det klaffer fort igjen..!!

Nei! Så leit, ble lei meg på dine vegner. Klem :Heartred

Back
Topp