MA

Heldigvis så blør jeg svært lite. Holder med truseinnlegg. Men å vente. Å vite at med mann offshore er det vanskelig å bli gravide. Med første graviditet tok det 7 mnd med prøving før han var hjemme på en el.
Men har sånn etterrier som blir utløst av aktivitet. River i rygg og mage. Blir helt utslått av det og får ikke sove om natten. Så har sovet fra 8-12 på dagen.
Skal til legen på fredag. Orker ikke tilbake til jobb når jeg aldri får hentet meg inn. Skal prøve å besøke jobb i morgen men ser for meg at jeg kommer til å gå derfra i tårer. For mange damer som gir gode klemmer. Men da er det hvertfall overstått.

Huff dette hørtes tøft ut :(
Gjør ting i ditt tempo, det høres lurt ut.
Håper tiden frem mot prøving går så raskt som mulig, og at det klaffer snart igjen. Klem❤️
 
Fordelen med utskraping kontra medisinsk abort er at det er sjeldent rester igjen. Og ergo nullstilles kroppen fort. Jeg fikk normal syklus med en gang hvor utskrapingsdagen ble regnet som første mensdag.
 
Jeg fikk begge så håper at ting roer seg nå. Skal på badeferie om 2 uker og håper å kunne få være med i bassenget noen dager.
Snakk om å gå fra at alt er i orden til å møte veggen i 300 km i timen.
Sa til mannen at denne gang kom jeg til å føde uten han. Hadde ikke en plan om å gjøre d to dager senere.
 
Back
Topp