MA

Snusmumrikken♡

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Augustlykke 2022 ❤️
Våknet opp til blødning i dag, og fikk bestilt legetime. Fortalte at jeg var 9+2, men legen så ikke noe på ultralyd. Kikket på skjermen og så ingenting selv. Jeg ble så forvirret. Han mente at jeg hadde vært gravid, men at jeg nok hadde hatt en MA. Veldig kjedelig og vondt å få alt snudd sånn på hodet.

Så da får jeg samle meg og prøve på ny. Jeg vet hvert fall at jeg kan bli gravid. Det er fint. Ønsker dere andre lykke til videre :Heartred

Så utrolig leit. Føler sånn med deg :Heartred

Åneii ... så trist:( sender deg en stor varm klem:Heartred

Det var trist å høre :( Håper du blir fort gravid igjen! Ønsker deg masse lykke til :Heartred

Å nei, så trist. Sender deg en stor klem og ønsker deg masse lykke til

Så leit! :Heartred Lykke til med prøvingen, når dere skal i gang med den igjen. :)

Det var leit, spesielt når man har komt så langt også... og gjerna hatt ubehagelige symptomer og gledet seg... føler med deg <\3

Uff, så trist :Heartred Håper dere tar dere tid til å føle på alle følelelsene! Og lykke til ved neste forsøk, går mest sannsynlig bra da :Heartred

Så utrolig trist å høre :Heartred Sender deg masse gode tanker og klemmer :Heartred Ta godt vare på hverandre. Jeg ønsker dere masse lykke til når dere vil prøve på nytt og at dere blir raskt gravide igjen, klem :Heartred

Sniker fra annen termingruppe. Veldig trist å høre. Jeg vet at ingenting hjelper akkurat nå, men det blir bedre med tiden. Jeg hadde en MA i uke 11 i høst, og nå er jeg 19 uker på vei. Krysser fingrene for at det ordner seg for dere snart igjen. Klem

Ånei, så utrolig trist :(
Opplevde noe veldig lignende ifjor i uke 10. Kom til ultralyd og der var en fostersekk og fosterannlegg men ingen baby :(
Så vet hvor vondt det her er.
Stor klem til deg
Håper du blir gravid igjen fort og at neste spire blir en terminspire

Så trist! :( har selv opplevd MA tidligere, å ble da gravid igjen 2 uker etterpå. Håper det går like fort for deg! Sender en klem:Heartred

Så utrolig trist lesning. Jeg sender deg mange varme klemmer Krysser fingrene for at det går raskt for deg å bli gravid igjen<3

Uff så trist å høre! :( Masse gode tanker og klemmer sendes din vei, lykke til videre, håper du blir raskt gravid igjen! :Heartpink

Dette var leit å lese. Lykke til videre. Gode klemmer herfra:)

Det var trist :( Håper dere blir gravide fort igjen når dere er klare for det:Heartred

Back
Topp