Snartmammatil5
Betatt av forumet
Å så herlig at alt var slik det skulle være. 
Merkelig at den forrige legen kunne mistolke ul så voldsomt
Merkelig at den forrige legen kunne mistolke ul så voldsomt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker fra desember.
Jeg hadde Ma i januar. Jeg hadde masse symptomer hele veien frem til uke 10. Vi var på ul i uke 8, og da sa legen at jeg kun var 5+4. Dette stemte ikke da jeg fikk positiv test 10 dpo. Vi skjønte da at noe kunne være galt. Fikk en liten blødning 9+4 og dro på ul. Da var det dødt der inne. Blødninga hadde ingenting med Ma'en å gjøre.
Når jeg gikk gravid med datteren min så hadde jeg symptomer som kom og gikk hele tiden
Jeg tror det er veldig individuelt. Noen mister symptomer, og kanskje det kun er tilfeldig. Andre ikke.
ønsker deg lykke til, håper at alt er bra![]()
Har vært på ultralyd nå hvor alt så fint ut og det stemte med menstermin, bare en slurvete lege på første ultralydMin MA ble oppdaget i uke 14, fosteret hadde dødd 2 uker tidligere (vi var på to ul å så hjertet banke)
Måtte ha utskrapning. Fikk infeksjon i livmoren, men det fikk jeg antibiotika for.
Mistet ikke symptomene før det gikk 7 uker. Og testene var positive i syv uker etterpå...
Grunnen til at jeg spør er fordi jeg var på ultralyd i dag hvor han ikke så noe annet enn antydning til at det kunne være noe på gang(så om jeg var 3-4 uker på vei). Jeg skulle vært rundt 9 uker hvis menstermin stemmer, og da burde han jo i det minste sett et bankende hjerte. Jeg kan jo være kortere på vei men jeg fikk positiv test for nesten fem uker siden, og da burde jeg være ihvertfall 6 uker. Har tatt blodprøve i dag og skal ta ny på torsdag, også tilbake på ultralyd om to uker. Jeg tok en cbd nå nettopp som viste 3+. Ville den vist det om utviklingen stoppet opp for flere uker siden?