Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har tatt blodprøve i dag og skal ta på torsdag for å se om det stigerHæ? Så rart. Jeg ville bedt lege om hcg prøver.
Usj! Så ekkelt å måtte gå å vente og tenke! Krysser fingrene!Har tatt blodprøve i dag og skal ta på torsdag for å se om det stiger
Grunnen til at jeg spør er fordi jeg var på ultralyd i dag hvor han ikke så noe annet enn antydning til at det kunne være noe på gang(så om jeg var 3-4 uker på vei). Jeg skulle vært rundt 9 uker hvis menstermin stemmer, og da burde han jo i det minste sett et bankende hjerte. Jeg kan jo være kortere på vei men jeg fikk positiv test for nesten fem uker siden, og da burde jeg være ihvertfall 6 uker. Har tatt blodprøve i dag og skal ta ny på torsdag, også tilbake på ultralyd om to uker. Jeg tok en cbd nå nettopp som viste 3+. Ville den vist det om utviklingen stoppet opp for flere uker siden?
Jeg skulle vært ihvertfall 8 uker i dag, så det burde være mulig æ se noe. Har ikke bakovervendt livmorForrige sv.skap fikk jeg beskjed at legen ikke fant noe da var jeg 5 uker på vei. Kom tilbake to uker senere og han fant det. Sa at det var fordi jeg har bakovervendt livmor og at det gjør det vanskeligere å se tidlig i svangerskapet. Kanskje det gjelder deg også?![]()
Jeg har enda symptomer, dog ikke like sterke i dag etter at jeg fant ut at de ikke så noe. Men har vært kvalm og kjempetrøtt helt frem til i dagJeg fikk konstantert MA på 7+4 og fosteret var på størrelse med ett foster i tidlig uke 5 uten hjerteaktivitet. De mente det var ingen mulighet for at fosteret ville ta igjen veksten.
Mine graviditetssymptomer forsvant i begynnelsen av uke 5 og det var det som gjorde meg bekymret. Hadde også svært lave HCG nivåer, men jeg tok en clearbluetest for et par dager siden som viste 3+ så jeg har fortsatt noe HCG i kroppen selv om utviklingen til fosteret stoppet opp.
Krysser fingerene for at det samme ikke skjer med deg. At de har oversett fosteret eller du er kortere på vei enn du tror.