MA

Melonen

April 2013s Støttespiller
VIP
Da har jeg fått konstatert MA. Skjønte jo det etter ul forige uke! Ble sendt hjem med tabletter så håper å slippe narkose! Fint om dere kan slette meg fra terminlisten. Masse lykke til videre jenter!!!!

Nei så ufattelig trist.. Føler virkelig med deg. Sender over en stor klem til deg. Håper du har noen rundt deg nå, som du kan støtte deg til. Vondt å lese dette. Ønsker deg alt godt videre.

Huff, så trist. Det er så utrolig vond beskjed å få :( Håper du slipper narkose og at tabl. setter igang prosessen.

Jeg ønsker deg lykke til og håper neste spire sitter i 9 mnd. 

Uff det var trist å høre :-( Håper utskrapingen går så greit som det kan og at du om få måneder sitter med en ny positiv test i hånden.

Andre barn på vei skrev:
Nei så ufattelig trist.. Føler virkelig med deg. Sender over en stor klem til deg. Håper du har noen rundt deg nå, som du kan støtte deg til. Vondt å lese dette. Ønsker deg alt godt videre.

Sign!

sender deg en trøste-klem! håper du snart er tilbake på terminforum igjen. Men ta vare på deg selv i mellomtiden!!!!

Andre barn på vei skrev:

sign :)

Uff så trist å lese.... Håper du snart igjen sitter med en positiv test i hånden! Lykke til videre :)

Huff vet akkurat hvordan du har det nå :( håper pillene gjør jobben og at du snart har en liten spire i magen din. Klem

Uff emoticon Håper du slipper utskraping. Lykke til videre.

Så trist! Stor klem til deg, ta vare på deg selv <3>

Sender deg en gooooood klem og ønsker deg lykke til videre.

Trist å høre. Håper du snart sitter med en ny positiv test i hånden

Back
Topp