MA uke 9

Theac❤️

Flørter med forumet
Endte dessverre her... Var på ul 2.1 og skulle vært 9+4, foster uten hjerteslag ble målt til 9+1.. hadde utviklet seg normalt som overlege kunne se. Men lurer på behandling andre har fått etter MA. Fikk samtale dagen etter, men siden det var helg( Fredag) så ville de jeg skulle ta en pille som startet abort prosessen (Mifegyne) for så å komme tilbake på Mandag for Cytotec .. syns dette var rart da foster allerede har vært dødt noen dager... Syns det er veldig vondt å gå hele helgen å vente...

Trist ❤️

Oppdaget truende abort 7+1, ble målt til en uke mindre ca. Kom tilbake en uke senere og fikk bekreftet at hjertet var stoppet og embryoet mindre igjen. Henvisning ble sendt til sykehuset for abort. Dette var en onsdag. Fikk opprinnelig time en uke senere. Ringte inn og kunne få time fredagen, men da måtte gjennomføre abort hjemme iløpet av helgen. Ønsket ikke det pga annet barn hjemme. Fikk da time mandagen istedefor for mifegyne og cytotec på tirsdagen.

Da hadde jeg allerede gått nesten 3 uker i den naturlige prosessen og aborten startet spontant på lørdagen. Brukte dermed mandagens time for kontroll om alt var kommet ut.

Veldig lei meg for at du må gjennom dette…

Oppdaget MA en lørdag på privat ultralyd. Skulle vært rundt 10 uker, men ble målt til rundt 8. Ble sendt rett på sykehuset for å bekrefte, og fikk Mifegyne som jeg tok der og da. Fikk med alt det andre jeg trengte hjem med beskjed om å sette i gang mandag morgen. De ringte meg midt på dagen for å høre hvordan det gikk med meg!

Startet av seg selv i dag, slapp heldigvis å vente over helgen
Hvis du enda har timen din for neste tablett ville jeg møtt opp for å dobbelsjekke at alt har kommet ut. Det er dessverre ikke noe standard rutine at en får, så kan være greit å utnytte muligheten hvis du har den.

Lykke til videre og håper alt gikk greit for seg :Heartred

Hvis du enda har timen din for neste tablett ville jeg møtt opp for å dobbelsjekke at alt har kommet ut. Det er dessverre ikke noe standard rutine at en får, så kan være greit å utnytte muligheten hvis du har den.

Lykke til videre og håper alt gikk greit for seg :Heartred
Takk for godt råd, men veldig flink og rutinert gyn lege på vakt. Hun sjekket før jeg dro med ul

Back
Topp