MA uke 12+3

høst15vår19

Forelsket i forumet
Junibarna 2019
Ja, da var det som så mange andre har skrevet før meg: min tur. Ingen aktivitet siden uke 8. Var på Ul idag.
Men veldig glad det ikke bare er meg, etter å ha vært medlem her, skjønner jeg det er veldig normalt, å legen sa også det idag. Så jeg har humøret på topp, og tenker det blir mere livat i alle brylluper jeg skal på i sommer. [emoji295]️[emoji4] Lykke til alle videre og håper jeg var sistemann i gruppa nå da.[emoji171]

Det var leit:( Opplevde det samme i høst, ble oppdaget 11+5 og fosteret hadde dødd rundt uke 7. Skjønner hva du mener med at det på en måte er godt å vite at det ikke er uvanlig. Men tillat deg selv å sørge likevel!

Så bra at du klarer å ta det med godt mot. Håper spiren sitter snart igjen. Lykke til. Og kos deg på bryllup i sommer!

Så trist å lese:( sender deg en klem:Heartred håper en terminspire sitter snart:Heartred

Sender deg en stor klem og masse lykke til videre. [emoji173]️

Sender deg en klem og lykke til videre [emoji173]️

Så utrolig trist! Jeg håpte virkelig at vi ikke skulle miste flere her inne :(
Håper du klarer deg greit i alt dette triste.
Stor klem til deg.
Dessverre veldig vanlig ja, men uansett uendelig trist når det skjer.
Man har jo gledet seg slik.

Klem til deg og lykke til videre ❤️

så utrolig trist! hadde samme opplevelse i fjor selv, det er helt forferdelig <3 men som du selv sier, vi er mange som har vært der og det er en liten trøst å vite at man ikke er alene i situasjonen. håper du har gode mennesker rundt deg som kan støtte deg fremover, også må du kose deg i alle bryllupene <3

Sender deg en stor klem!!

Uff, så leit å lese :( sender deg en stor klem og masse lykke til videre❤️ Ta vare på hverandre!

Så utrolig trist [emoji17] lykke til videre [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Back
Topp