Var på tidlig ul i dag, uke 10. Hvor det ble funnet 2 fostersekker, men den ene var tom. Jordmor sa at dette er veldig normalt, og at den andre fostersekken vil forsvinne i det det levende fosteret vokser. Mulig at jeg kan oppleve en blødning, men dette er da mest sannsynlig ikke farlig.
Noen av dere som har opplevd dette? Jeg er så redd for at den tomme fostersekken kan forårsake at det går utover den som lever, på noe vis. Selv om jordmor mente det bare var å leve som normalt. Lurer jo litt på hva som forårsaker dette...
I tillegg ligger den tomme fostersekken nederst, og altså fosteret som lever i sekken øverst, noe som gjorde det ugunstig ift ultralydsjekk, vanskeligere og se osv...
Fikk beskjed om at alt så bra ut så langt
Men det blir nå så en lurer og er engstelig alikavell...
Noen av dere som har opplevd dette? Jeg er så redd for at den tomme fostersekken kan forårsake at det går utover den som lever, på noe vis. Selv om jordmor mente det bare var å leve som normalt. Lurer jo litt på hva som forårsaker dette...
I tillegg ligger den tomme fostersekken nederst, og altså fosteret som lever i sekken øverst, noe som gjorde det ugunstig ift ultralydsjekk, vanskeligere og se osv...
Fikk beskjed om at alt så bra ut så langt