MA.. takk for meg

Hoppipolla

Blir kjent med forumet
Har hatt ei vond helg. Fikk blødninger natt til lørdag, og i løpet av dagen på lørdag kom smertene. Hadde regelmessige rier med 3 min mellomrom natt til søndag. Fikk komme på undersøkelse på ullevål søndag morgen, og der viste ultralyden to fostre som lå helt stille. De rørte ikke på seg. Ingen hjertelyd. De hadde sluttet å leve for ca tre uker siden :(
Var på utskraping i går. Så nå er jeg ikke gravid lenger. Blir rart å venne seg til. Trist siden jeg var kommet så langt som 15+4. 
Er så glad vi har en gutt fra før som får oss til å tenke på noe annet innimellom, og gir oss masse glede i all sorgen.

Vi får prøve igjen...

Lykke til videre alle sammen! Kos dere med magene :)

Klem

Dette var trist å høre :(  Håper det går greit med dere, og at gutten dere allerede har gir dere masse glede og kjærlighet :)

Lykke til videre!

Klem

Hva skal en si? Utrolig trist, håper det går bra med dere. Godt å ha en liten en som kan hjelpe dere å holde motet oppe.

Sender dere en klem.

:(( bli veldig lei meg... :(( håper dokk bli gravid snart igjen!! :) er så utrolig trist!!!! Har ikke ord! Får vondt i hjerte mitt!

Kondolerer ;o(

Så fryktelig. :-( Kan ikke si annet enn st jeg føler uendelig mye med dere,dette må være kjempetøft! :-( Sender deg en stor klem og håper dere har mange rundt dere.

Huff så leit. :( Kondolerer og lykke til videre. Klem.

Kiddy skrev:
Hva skal en si? Utrolig trist, håper det går bra med dere. Godt å ha en liten en som kan hjelpe dere å holde motet oppe.

Sender dere en klem.

nr 3 på tur. skrev:

Kiddy skrev:

Sender dere en klem.

Så utrolig trist å lese. Kondolerer så mye 

Huff =( kondolere så mye. =(

Så utrolig trist:( Kondolerer og masse lykke til videre. Klem

Oida håper dere bruker hverandre som styrke, så kommer dere sterkere tilbake når tiden er inne å dere føler dere klar <3

Kondolere, varme tanker til dere. Klem

stinel skrev:

nr 3 på tur. skrev:

Kiddy skrev:

Sender dere en klem.

Uff, så forferdelig trist!!! Håper dere klarer å støtte hverandre og hjelpe hverandre gjennom de tunge dagene! God klem

Uff, det var leit å høre. Men du virker som ei sterk jente, og som takler det fint. Bra du har sønnen din oppi dette da, det er jo en trøst.

Bedre lykke neste gang! :)

Back
Topp