MA, sykluser etter og max på Clearblue Advanced eggløsningstest 3 ganger på en syklus

A-40610965

Første møte med forumet
Beklager på forhånd for lang forhistorie. Sluttet på prevensjon for cirka et år siden, hovedsakelig fordi jeg ikke kunne gå på hormonell prevansjon. Hadde da gått på prevansjon i 13 år med unntak med at jeg sluttet et halvår et par år tidligere, var da i normal syklus etter slutt. Hadde uregelmessige sykluser etter ppille slutt denne gangen og ble med et «uhell» gravid i mars. Det var ikke planlagt og vi tenkte vi var innenfor det sikre vinduet, da var syklusen på rundt 45-50 dager, det lengste den noen gang har vært. Påvist MA i mai i uke 11, fosteret hadde sluttet å utvikle seg i uke 8. To runder med cycotec og utskraping. Etter dette har syklus vært «ustabil» igjen, første menstrasjon var sparsom men lang, deretter første «normale» syklus etter MA på 29 dager hvor jeg hadde voldsomme blødninger. Måtte dra hjem fra jobb fordi jeg blødde ut både nattbind og klær. Neste syklus var på 35 dager og normal mens igjen. Bruker Apple Watch som tar temp når jeg sover, og disse går i sikk-sakk. Denne syklusen var vi klar for å begynne å prøve. Begynte teste etter eggløsning to dager etter mensen denne syklusen siden jeg ikke vet hvor lang syklus jeg har. Fikk første dag med testing runding (som man får), dag to fikk jeg statisk smiley (CD10). Testet to ganger til når de 48 timene hadde utgått og fikk runding og blinkende smiley. Dagen etter fikk jeg statisk smiley på nytt(CD12). Samme skjedde for tredje gang når de neste 48-timene var utgått, statisk smiley igjen CD15. Har tenkt på om det kan være lavt stoffskifte eller annen hormonforstyrrelse. Tok blodprøver før helgen og venter på svar på disse, hvor legen bestilte blodprøver på alt som kunne sjekkes (vitaminer, stoffskifte, progrsteron osv)

Vet at sykluser kan være ustabile etter langvarig bruk av prevansjon og etter en MA. Vet heller ikke hvilke svar jeg er ute etter da jeg vet det er veldig individuelle forskjeller hos folk men lurer likevel på hvordan var deres sykluser etter MA og hvor lang tid tok det før den ble forutsigbar? Og har noen en forklaring på hvordan jeg kan få max på eggløsningstest 3 ganger på en uke? Tenker nok unødvendig mye på dette, men tenkte det kunne være fint å høre fra andre som har vært i lignende situasjon!
 
Back
Topp