MA - St. Olavs

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
Hei!
Noen som har erfaring med MA og st. Olavs hospital?
Var på ultralyd på Aleris i dag,9+6,hvor det ble konstatert MA(sannsynligvis i uke 5)ble sendt henvisning til st.olavs. Tar det lang tid før man får svar på henvisning og time der? Hvert minutt snegler seg avgårde her og alt gjør egentlig bare vondt!! :(

Ingen erfaring å dele med deg om det sykehuset. Men har erfaring når det gjelder Ma og Sa. Sender deg en varm trøsteklem. Ta vare på deg selv <3

Ingen erfaring å dele med deg om det sykehuset. Men har erfaring når det gjelder Ma og Sa. Sender deg en varm trøsteklem. Ta vare på deg selv <3
Takk!! Fikk heldigvis telefon fra sykehuset nå, og de var helt forferda over hva legen hadde sagt til meg! Gikk da ikke an å vente så lenge etter at de ikke fant liv! Fikk komme inn som øyeblikkelig hjelp, var bare å komme etter klokka ni i morgen tidlig!

Hei! Så utrolig trist! Men dette klarer du. Klem! Jeg har erfaring med st.olav. Hadde selv en ma i uke 9. Det var liv i uke 7. Fikk med en lapp fra gynekologen og fikk beskjed om å dra rett ned på gynekologisk poliklinikk og levere lappen. Tror jeg venta litt over en time før jeg kom inn til en fantastisk hyggelig ung kvinnelig lege. Hun dobbeltsjekket gynekologens funn og bekreftet det samme. Fikk med meg piller til medisinsk abort, smertestillende og beskjed om å ringe ved behov. Selve aborten gjennomførte jeg gjemme. Det gikk utrolig bra og jeg hadde ikke mye smerter. Synes det er slett av legen din! Du burde blitt sendt rett ned på sykehuset. Dette går nok bra skal du se.

Takk!! Fikk heldigvis telefon fra sykehuset nå, og de var helt forferda over hva legen hadde sagt til meg! Gikk da ikke an å vente så lenge etter at de ikke fant liv! Fikk komme inn som øyeblikkelig hjelp, var bare å komme etter klokka ni i morgen tidlig!
Hvordan gikk det med deg?

Hvordan gikk det med deg?
Det går sånn passe greit!! Hadde et grusomt møte med st.olavs, både jeg og sambo var helt i sjokk da vi hadde vært inne hos gynekologen på gyn.pol. Lurte på hva som traff oss!! Hun hadde ikke så mye som en halv sosial antenne!! Fikk ikke spurt om noen ting, så sitter igjen med tusen spørsmål egentlig!!
I papirene skrev hun på gyn at det var en spontanabort, noe jeg undrer litt over. Jeg har ikke hatt smerter og ingen blødning, hun på Aleris fant bare en tom deformert fostersekk.. Hadde en bitteliten blødning i uke 5, og tok da hcg prøver, disse steg ikke så mye som man skulle ønske, så har jo hatt en dårlig følelse! Ble oppringt fra hun på Aleris igjen dagen før jeg skulle inn på st.olavs, og hcg hadde forsatt å stige...
Ellers tror jeg alt gikk som det skulle på torsdag, var rimelig smertefullt, men syns ikke det blødde noe særlig.. Har ikke blødd så veldig mye i ettertid heller... Æsj, vet ikke jeg! Alt er bare tomt og trist egentlig!! Skulle ha to og en halv uke ferie i sommer og den siste uka gikk med til dette! Så føler me ikke helt klar for å starte i ny jobb nå, men kommer meg vel gjennom denne høsten også!!

Huff, dette ble langt!! Måtte bare få ut litt huff her!!

Back
Topp