MA spørsmål!

WCE

Forumet er livet
Himmelbarn
Har spurt om noe annet ang MA, men lurer på mer :P

Jeg hadde utskrapning for tre uker siden, men har av og på brun utflod. Noen som hadde det en stund etterpå? Og tok det lang tid før mensen kom eller kom den for det etter 4-6 uker?

Har dessverre litt for mye erfaring med det.
Etter de fleste av dem hadde jeg brunt utflod 4-6 uker uavhengig om jeg fikk piller eller utskrapning.
Mensen kom etter 5-7 uker etter pillene, og rundt 12 uker etter utskrapningen.
De fleste får mensen igjen etter 4-6 uker, også ved utskrapning

Stor klem til deg og dine, og masse lykke til videre

Har dessverre litt for mye erfaring med det.
Etter de fleste av dem hadde jeg brunt utflod 4-6 uker uavhengig om jeg fikk piller eller utskrapning.
Mensen kom etter 5-7 uker etter pillene, og rundt 12 uker etter utskrapningen.
De fleste får mensen igjen etter 4-6 uker, også ved utskrapning

Stor klem til deg og dine, og masse lykke til videre
Takk❤️ Kan mensen komme selv om jeg blør brunt fortsatt tror du?

Ja, jeg har hatt det lenge etter på. Fikk mens 2,5 uke etter utskraping. Hadde bare 2-3 dager uten brun utflod før det ble en lang og mild mens. Ble gravid rett etter at mensen var ferdig.

Ja, jeg har hatt det lenge etter på. Fikk mens 2,5 uke etter utskraping. Hadde bare 2-3 dager uten brun utflod før det ble en lang og mild mens. Ble gravid rett etter at mensen var ferdig.
Nå ble jeg lettet. Litt redd for at jeg kanskje måtte vente 4-6 uker eller noe etter det har stoppet opp med brun utflod!

Nå ble jeg lettet. Litt redd for at jeg kanskje måtte vente 4-6 uker eller noe etter det har stoppet opp med brun utflod!
Huff, den følelsen hadde jeg også når jeg satt oppi det.
Håper ting går greit videre for deg :)

Back
Topp