MA - pågående abort med cytotec nå

CAA

Glad i forumet
Himmelbarn
Februarbarna 2023
Fant tidlig ut at jeg var gravid igjen, uke 4-5. hadde noe spotting på mandag uke 6+0 , ultralyd på fredagen viste at fosteret var dødt. Antaglig uke 6+1. fikk piller som jeg skulle ta i dag. Det startet med milde mens smerter, noe det fortsatt er, blør også. Rundt 13:00 kom det en blod klump eller noe som så ut som en sekk, men den var tom.

Er jeg trolig ferdig da? Kjenner fortsatt sterkere mens smerter nå :(. Og blør kraftig. Så er usikker på hva det egentlig var. Hvordan ser blodklumper ut, eller en fostersekk i uke 6!!

Har tidligere opplevd MA uke 7, da så det veldig annerledes ut.. og MA jeg hadde i uke 12/13 kan ikke sammenlignes med dette antar jeg.

Fortell gjerne deres erfaringer, kanskje beskrivelse eller bilde av hvordan det skal se ut? Vil så gjerne bare bli ferdig med dette nå og gå videre:(
 
Ser denne ikke er fra i dag og du er sikkert ferdig med det værste nå. Men jeg kjenner igjen det du skriver. Jeg hadde MA i juli, men det du beskriver som blodklump eller sekk kom ikke ut før dagen etter hos meg. Jeg googlet litt da det skjedde og fant ut at det også bare kunne være litt av slimhinnen som kom ut. På Cytotec dagen kom det ut mange blodklumper når jeg satt på do og de så helt annerledes ut enn den som kom ut dagen etter. Den så på en måte ut som "kjøtt" med blod på (beklager beskrivelsen:smiley-ashamed008)
Håper det går greit med deg tross omstendighetene :Heartpink
 
Back
Topp