MA og symptomer

Happymomy

Glad i forumet
❤ Aprilbarna19 ❤
Har noen opplev MA og samtidig har hele veien hatt graviditetssymptomer? Jeg har ul på fredag når jeg er 9+4 men har i noen dager hatt brun utflod. Det er ikke mye og jeg er veldig kvalm og svimmel og brekker mye. Jeg gruer så mye for å dra til ul timen selv om på første tul 6+4 var alt ok og jeg så hjerteaktivitet. Jeg føler at disse bekymringene i tillegg til kvalme og andre plager har blitt uutholdelige.

Ang brun utflod..... jeg var hos gyn i går. Hun sa at brun utflod i mitt tilfelle var fordi morkaken lå så langt nede... babyen hadde det helt fint

Kan være det samme som happy22, og det kan også være fordi morkaka overtar. Tror det skjer omkring 10 uker, og du er jo nært :)

Kanskje du skal prøve å fremskynde timen? :)
Jeg har hatt to MA, første gangen hadde jeg nesten ikke symptomer, 2 gangen hadde jeg veldig svake symptomer. Felles for begge gangene var frisk blødning over flere dager og at jeg ble satt henholdsvis 2 uker IG 1 uke tilbake på tidlig ul.
Jeg var altså kvalm hele veien ved MA nr 2, men de var så svake og forsvant en etter en frem til MA ble bekreftet. Jeg har mistet 6 ganger (2 MA, 4 SA/kjemisk) til sammen og har aldri opplevd brunt blod, kun friskt blod i varierende mengder. Brunt blod er gammelt blod og slimhinnene er jo veldig skjøre når man er gravid. Krysser fingrene for at det er helt uskyldig:Heartred

Forrige svangerskap endte i ma, fikk minr tanker på ul i uke 8 da foster ble målt en del mindre enn ventet. Hadde kvalme og symptomer helt frem til uke 11 da eg begynte og spotte brunt og det viste seg da at foster hadde sluttet å kjempe rett etter første ul.

Denne gangen som faktisk ser ut til å gå bra etter mye opp og ned. Hadde eg blod /brunt utflod i uke 6, så var eg på ul og såg liv. Hadde nytt blod på papiret uke 7 og det er fortsatt liv på ul 8+0. Og alt ser helt fint ut!

Jeg har hatt MA to ganger. Hadde mye svakere/varierende symptomer da enn nå. Vanlig at symptomene avtar rundt uke 9/10. Hjerteaksjon i uke 6 er jo også et godt tegn. Ville prøvde å legge bekymringene til side, selv om det ikke er så lett!

Back
Topp