MA og ingen mens etter 7 uker

Blue_

Gift med forumet
Har fått henvisning til sykehuset. Men lurte på om andre her hadde opplevd å vente over 6 uker på tr?

Startet det til slutt av seg selv eller måtte det medisiner eller lignende til?

Har litt smerter i magen, feber og har fått UVI. Men vet ikke om feberen og magesmertene henger sammen med halsen som knirker og- eller UVIen...

Har fått henvisning til sykehuset. Men lurte på om andre her hadde opplevd å vente over 6 uker på tr?

Startet det til slutt av seg selv eller måtte det medisiner eller lignende til?

Har litt smerter i magen, feber og har fått UVI. Men vet ikke om feberen og magesmertene henger sammen med halsen som knirker og- eller UVIen...

Jeg ventet 76 dager før den kom tilbake. Brukte ikke medisiner for å få noe til å skje. Tror bare kroppen min var veldig i ulage etter cytotec og en vond opplevelse. Var en veldig frustrerende ventetid, har aldri vært så glad for å få mensen noen gang!
Etter det var den som vanlig og spiren satt i 3 på. Nå er jeg i uke 34, så det ser ut til å gå bra denne gangen.

Lykke til! Håper kroppen snart er i gang.

Jeg ventet 76 dager før den kom tilbake. Brukte ikke medisiner for å få noe til å skje. Tror bare kroppen min var veldig i ulage etter cytotec og en vond opplevelse. Var en veldig frustrerende ventetid, har aldri vært så glad for å få mensen noen gang!
Etter det var den som vanlig og spiren satt i 3 på. Nå er jeg i uke 34, så det ser ut til å gå bra denne gangen.

Lykke til! Håper kroppen snart er i gang.

Huff, så lenge! Skjønner veldig godt at du jublet da ja!

Gratulerer med ny bebis i magen :D

Takk, er så lei nå :(

Jeg fikk mens, eller begynte å blø litt igjen 3 uker etter ma og utskrapning. Det varte litt på og av i så og si 2 uker. Nå 4 dager etter det stoppet har jeg begynt å blø litt igjen. Men slik jeg forstår når jeg Googler er at det er vanlig at fleste syklus ikke er helt slik den pleier for kroppen er forvirret. Men at syklusen nr 2 blir normal igjen

Back
Topp