Ma nr 2 på under 6 mnd?

Lake

Forelsket i forumet
I høst hadde jeg Ma som ble oppdaget i uke 11 av at jeg spottet litt rosa slim på toalettpapiret. I dag fikk jeg likt slim på papiret. Kjenner jeg sikkert tar sorgen på forskudd, men alt minner veldig om slikt jeg opplevde dette i høst. i forrige uke (7+2) så jeg et bankende hjerte på ul, i dag 8+2 føler jeg alt håp er ute:( ringte legevakten i håp at de skulle ta meg inn på en ul, men de ba meg ta kontakt med fastlege i morgen. Så nå blir det en helvetes natt med grubling og tanker:(.

Huff ikke en god følelse. Mulig det bare er blod fra skjøre slimhinner? Krysser fingrene for deg at dette går riktig vei!

I høst hadde jeg Ma som ble oppdaget i uke 11 av at jeg spottet litt rosa slim på toalettpapiret. I dag fikk jeg likt slim på papiret. Kjenner jeg sikkert tar sorgen på forskudd, men alt minner veldig om slikt jeg opplevde dette i høst. i forrige uke (7+2) så jeg et bankende hjerte på ul, i dag 8+2 føler jeg alt håp er ute:( ringte legevakten i håp at de skulle ta meg inn på en ul, men de ba meg ta kontakt med fastlege i morgen. Så nå blir det en helvetes natt med grubling og tanker:(.
Ååå kjære ❤️❤️❤️ håper alt jeg har for at det er helt uskyldig ❤️❤️❤️ stor klem :sorry:

Å kjære du❤️

Jeg kan fortelle noen solskinnshistorier.

Med min nr 2 begynte jeg å blø i uke 18. Fikk beskjed om at jeg måtte forbrede meg på å miste. Var ut å inn av sykehus på sjekk. Jeg var alene å ingen barnefar som stilte opp. Blødde mer enn mens og de trodde flere ganger at det ikke skulle gå bra. Type ambulanse inn osv. Men de fant aldri ut av det. Slik var det til uke 30. Å nå er barnet 10 år.

Med min nr 3 så blødde jeg i uke 6 og 8. Bare litt, men det var så forferdelig. Jeg ringte legen min, snakket med han å fikk komme rett på ultralyd. Utvendig ul også. Å vi så hjertet slå ❤️

Hun er nå 11mnd.

Det går bra noen ganger også❤️ Men jeg skjønner du er redd. Jeg er også redd, selv om jeg vet at det er normalt å blø i svangerskapet og at jeg har erfart det såpass godt som jeg har. Er jeg livredd hver eneste gang jeg er på do :(

Ånei :( masse gode klemmer til deg! ♡

:Heartred
Å kjære du❤️

Jeg kan fortelle noen solskinnshistorier.

Med min nr 2 begynte jeg å blø i uke 18. Fikk beskjed om at jeg måtte forbrede meg på å miste. Var ut å inn av sykehus på sjekk. Jeg var alene å ingen barnefar som stilte opp. Blødde mer enn mens og de trodde flere ganger at det ikke skulle gå bra. Type ambulanse inn osv. Men de fant aldri ut av det. Slik var det til uke 30. Å nå er barnet 10 år.

Med min nr 3 så blødde jeg i uke 6 og 8. Bare litt, men det var så forferdelig. Jeg ringte legen min, snakket med han å fikk komme rett på ultralyd. Utvendig ul også. Å vi så hjertet slå ❤️

Hun er nå 11mnd.

Det går bra noen ganger også❤️ Men jeg skjønner du er redd. Jeg er også redd, selv om jeg vet at det er normalt å blø i svangerskapet og at jeg har erfart det såpass godt som jeg har. Er jeg livredd hver eneste gang jeg er på do :(
Så godt at du delere solskinnshistorier:Heartred det hjelper. Jeg kjenner fortsatt gravidsymtomene godt. Er veldig kvalm og kaster opp. Håper jeg får en solskinnshistorie jeg også, men akkurat nå føles alt bare litt mørkt:(

Wow! Jeg skulle akkuratt til å lage en tråd om det samme! Hadde MA i oktober ( fikk medisin i uke 10) og i natt våknet jeg med en følelse av at dette kommer ikke til å gå... Akkuratt som sist.. Klarte ikke fullføre dagen på jobb og er veldig usikker på hva jeg skal gjøre videre... Legen min er på ferie denne og neste uke kjenner jeg er veldig redd dette svangerskapet og klarer ikke stole på min egen kropp eller tørre å glede meg over graviditeten...

Wow! Jeg skulle akkuratt til å lage en tråd om det samme! Hadde MA i oktober ( fikk medisin i uke 10) og i natt våknet jeg med en følelse av at dette kommer ikke til å gå... Akkuratt som sist.. Klarte ikke fullføre dagen på jobb og er veldig usikker på hva jeg skal gjøre videre... Legen min er på ferie denne og neste uke kjenner jeg er veldig redd dette svangerskapet og klarer ikke stole på min egen kropp eller tørre å glede meg over graviditeten...
Jeg hadde også Ma i oktober, så skjønner hodt hvordan du har det. Hvor langt er du på vei nå?

Jeg hadde også Ma i høst. Var i uke 12 og hadde sett en normal utvikling på UL flere ganger, helt til hjertet plutselig stoppet uten forvarsel. Er derfor litt nervøs denne gangen, men velger allikevel å tro at denne gangen går det fint for oss som mistet i høst. Lykke til, håper vi alle får en liten baby i oktober <3

Jeg hadde også Ma i oktober, så skjønner hodt hvordan du har det. Hvor langt er du på vei nå?

Er bare 5+2 med termin 22 oktober... Det føles så uoppnåelig akkurat nå....! Så synd at vi er flere som har mistet i høst men godt å ha hverandre å støtte oss til!

Krysser alt jeg har for deg:Heartred vet desverre veldig godt hvordan den usikkerheten å den uendelige ventetiden til ul for å sjekke føles :(

Krysser alt jeg har for deg:Heartred vet desverre veldig godt hvordan den usikkerheten å den uendelige ventetiden til ul for å sjekke føles :(
Har allerede vært på ul og der såg vi bankende hjerte. Men skjønner jo at det ikke er garanti for at dette går bra

Krysser fingrene for at alt er vel! Selv om det var noe spotting ved forrige MA du opplevde, så kan du jo trøste deg med at det er veldig vanlig å oppleve litt spotting under graviditeten❤️ Og du har jo fortsatt symptomene som du nevner, så trenger nødvendigvis ikke å bety noe negativt

Krysser fingrene for at alt er bra med en lille i magen ❤ Siste graviditeten startet jeg med å blø i uke 8, trodde det var en SA( har aldri før blødd i mine graviditeter), så spottet jeg kaffegrut(yes, så sånn ut). Og slikt gikk det i en hel uke, blødde og spottet. Kom på TUL og var sikker på det var en MA. Vel, den lille turna rundt i magen og var i full liv. Er så fælt å gå å være redd å bekymret:( Sender deg en stor klem❤

Jeg hadde endel rosa slim i helga. Alt var fint på UL i går :-)
Skjønner redselen din, men det er ganske vanlig med litt småblødninger :)
Krysser alt for deg!

Krysser fingrene for at spiren klamrer seg fast❤️ Og håper du får komme kjapt til hos legen din!

Back
Topp