MA hva skjer nå?

Ånei, så leit!!

Gyn henviste deg vel til sykehuset?

Så trist å høre! :(

Du skal bli henvist til sykehus for eventuell cytotec kur, eller utskraping.

Uff, så trist å høre! :(

Du blir henvist til sykehuset hvor de nok tar enda en ul for å være sikre. Deretter blir det mest sannsynlig cytotek. Det er piller som gjør at livmoren trekker seg sammen. Jeg har hatt to ma og selve pillekuren har gått veldig greit :)

Sender deg en stor klem og ønsker deg lykke til videre!

Så trist beskjed å få. Jeg fikk cytotec hos gyn når jeg hadde MA og kontrollultralyd uken etter for å sjekke at alt var kommet ut. Det er vel hvor mange uker du var på vei når fosteret døde som avgjør om du får cytotec eller utskrapning.

Stor klem til deg og lykke til.

Så trist. Jeg vet hvordan du har det, og det er vondt i hjertet...

Hva sa gynekologen som konstaterte dødt foster da? De sendte deg vel ikke hjem uten noen beskjed om hva som skal skje fremover?

Ånei.. Dette gjorde meg veldig trist å lese :( Sender deg masse varme tanker! Ta godt vare på hverandre i tiden fremover❤️ Det blir viktig!

Sist videresendte den private gynekologen min meg til en offentlig en, hvor de dobbeltsjekket at det stemte og ga meg Cytotec-kur. Fikk så kontrolltime en-to uker etterpå for å sjekke at alt hadde gått fint.

Nei, så fælt å høre :( :( Sender deg en gigantisk klem! Så utrolig urettferdig ❤

Off så trist!!!

Kan jeg spørre om du hadde noen anelse om at noe var galt? Var det en grunn til at du dro på tidlig ultralyd, eller hadde du tenkt å dra allikevel?

Back
Topp