Så utrolig kjedelig beskjed å få når trodde du var lenger. Sender deg alle varme tanker
Jeg har to forskjellige erfaringer med dette: I mars ble jeg gravid og dro på ultralyd i uke 7+5. Var helt sikker på eggløsning og syklus, men likevel så ikke legen noe hjerteaktivitet eller god nok størrelse på embryoet. Det viste seg å være en missed abortion. Selv om du sikkert har lest at "mange" opplever ma her på forumet, betyr ikke det at det er vanlig. Ma er sjeldent!
Nå er jeg gravid på nytt og var på ultralyd sist uke. Er også helt sikker på eggløsning denne gangen, og trodde jeg var 7+0 på ultralyden. Embryoet viste seg å bare være 6+2, så ble satt fem dager tilbake. Ble veldig bekymret og tenkte det hadde gått galt denne gangen også. Men så var jeg på ny ultralyd i går, og da ble jeg satt frem igjen, slik at mine beregninger nå stemmer, og vi har en sunn spire
De vokser i rykk og napp i begynnelsen når det bare er snakk om millimeter, sa gyn. Prøv å tenke positivt nå, og ta til deg alle solskinnshistorier du kan! Krysser fingrene for at du får en god beskjed i forhold til hcg