ma 84

x1xlille_jenta87

Elsker forumet
er du her enda? [8D]
åssen går det ? har du begynnt å kjenne noe eller?
håper at gullet ditt snart kommer ut [;)]
lykketil
klem [:)]

er her jeg vettu.
går ganske bra bortsett fra den j.... bekkenløsningen, som ikke tar seg ut med en 1.6 åringen.
har fortsatt bare masriene. håper på at det blir fødsel snart.kanskje imorgen, men helst idag [:)]
hvordan går det med deg da?
hvor kommer du fra?
var det ikke deg jeg tastet med på sånn pm eller hva det heter?

nei jeg så feil. sorry!

[:@] bekenløsning ja. det er ikke noe godt nei. [:@]
tipper på at fødselen starter senest om 2 dager [;)] men håper på at den begynner nå i dag da [;)]

går bra med meg og thea [:)] hun er 3 mnd i dag [:D] tiden bare flyr forbi [;)]
kommer enebakk jeg det er ikkeså langt fra oslo.

det blir ganske tett melom ungene dine da [:)] blir ikke det litt slitsomt nå i begynnelsen da? men det er jo bra at dem er så tette med alder, ganske bra for dem da[:)]
lykketil, blir vel herlig med to stykker oxo [;)]

kan vel bli litt slitsomt, men Christoffer er i barnehagen 2+3 så jeg får litt fri om dagene, så skal sambo være hjemme i hele januar + at han har ferie i jula så det ordner seg den første mnd. har også 2 sett med svigermødre, så det skal nok gå bra. prøver å tenke på at det skal gå bra!
man må ha en posetiv innstilling. lett å si, men noe annet å gjennomføre.
tror det blir tussi de 2-3 første årene så vil man se fordelene (kanskje)

tiden går altfor fort når de er så små, gikk skole ifjor, det angrer jeg på, mistet jo en del med Christoffer, men han begynte å krabbe å gå med støtte i julferien min, så jeg fikk med meg det da, viktig for meg. hadde vært rart om jeg hadde gått glipp av det og dagmamman hadde fått det med seg.

alt går ann med posetiv innstilling [:D]
tror du kommer til å se fordelene etter det første året jeg [:)] koslig at mannen din skal være hjemme så lenge da [:)]

ja hadde vært litt rart å ikke få med seg sånne ting ja.
heldig vis så får jeg med meg alt det thea kommer til å gjøre, siden jeg skal være hjemme sammen med hun hele det første året [:D]

lykketil ihvertfall [:D]

takk takk![:)]

Back
Topp