MA 11 uker sen- + på test

Status
Stengt for ytterligere svar.

VymZ

Andre møte med forumet
Hei!
For 11 uker sen hadde jeg et MA var da i uke 9 men det hade sluttet å utvikle seg i v 6-7.

Etter det hadde jeg etter min mening en normal mens den 11 april og har nå gått å ventet på å få en ny mens. Gjorde et test på onsdag (da var jeg på dag 37 i sykelen,som er veldig uregelmessig) og fikk et svagt svagt pluss...
spørsmålet mitt er; kan HCG henge igjen i kroppen 11 uker etter MA? Jeg aborterte på sykehus og de sjekket meg 3 ggr for å se at Inget var igjen.. så hsr jo også svårt å tro at de gått glipp av noe... har også svår å tro at jeg er gravid igjen... testet var så veldig svakt...



IMG_6133.JPG Tatt på onsdagIMG_6154.JPG tatt på fredag ....
 
Hei! Leit å høre at du hadde en MA.

Det forekommer ikke ofte at en graviditetstest er falsk positiv. Det er oftere at de viser falsk negativ.
Det er heller ikke uvanlig med uregelmessig menstrasjon etter en MA. Det er fult mulig at du er gravid selv etter kun en menstrasjon.

Så jeg vil anbefale deg og vente et par dager til og ta en ny test på morgenen. Hvis du er gravid vil da HCG verdiene dine ha steget ( de stiger raskt) og testen vil da vise klart posetiv.

Masse lykke til:)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp