M og jeg skal på en ukes sydentur UTEN barn

monicabebe

Forumet er livet
Huff, så leit[;)]

det er bare så deilig å tenke på! Vi har fått klarsignal fra tante og onkel til å reise bort en uke. De tar ungene og gleder seg til det! HURRA!! Vi synes det er en god investering i foholdet vårt. Det er så godt å bare være oss to innimellom!

Så da gjenstår det bare for oss å finne et fint sted å reise bort. Vi har noen kriterier:

*det skal være varmt og stabilt vær
*det skal være et fint hotell (4 eller 5 stjerners)
*maten må være god der(gjerne all-inclusive)

Tips til oss eller?

Åhhh det hørtes fantastisk ut[:D] Jeg har vært mest til vanlige sydensteder og da gjerne barnevennelige, da jeg selv var barn. Men jeg mener å ha lest at Ving, Star Tour har sånne type "voksensteder" i sitt utvalg. Ta å sjekk ut det[;)]

jeg har desverre ingen tips.. men fy søren så deilig.. jeg elsker hellas jeg da... [:)] men ikke noe tips om hotell....

SÅ herlig!

Har desverre ingen tips å komme med! Har ikke vert så mye i syden! [8D]

Hva med Dubai?

Høres herlig ut!! Jeg har alltid hatt lyst å reise til Portugal jeg da - Madeira for eksempel?

Høres deilig ut. Har bare vært på Kreta og på Kypros jeg. Foretrekker Kreta av de to....

(og hvorfor vil dere ha sånn "all inclusive"? Jeg synes det kjekke ved å være på ferie er at gå ut å spise på forskjellige plasser. Men sånn er jeg[;)])

ORIGINAL: Olive76

Høres deilig ut. Har bare vært på Kreta og på Kypros jeg. Foretrekker Kreta av de to....

(og hvorfor vil dere ha sånn "all inclusive"? Jeg synes det kjekke ved å være på ferie er at gå ut å spise på forskjellige plasser. Men sånn er jeg[;)])

Vi går gjerne ut og spiser også....men det er så mange fasiliteter når det er all inclusive. Rene badehåndklær hver dag, gratis drikke, og mat og is osv hele dagen. På kvelden tar vi gjerne turen ut innimellom likevel....

Se HER du, monica, kanskje du finner noe der?

Back
Topp