M&M prøver!

Marthe<3

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
MayDay2021
September To Remember
Hei!

Jeg heter Marthe og er 26 år.:singing:
Jeg er i prøverstadiet med min samboer på 30.

Jeg har vært i dette forumet tidligere med min tidligere samboer og het da Kattedama! :cat:

Jeg er stolt av å si at jeg på ny fant lykken og vi prøver nå å få vårt første barn!:happy093.

Jeg gleder meg til å se hva reisen bringer! :shy:

PP1 27.06-24.07, 28 dager, EL CD15, 13 dager lutealfase
PP2 25.07- positiv test 20.08 :excited001 GRAVID:Heartred
 
Last edited:
Bra du fant lykke på nytt og lykke til med prøvinga på en liten spire :Heartred
 
Gratulerer med ny kjærlighet, og lykke til med prøvingen! :):)
 
Masse lykke til:) Har du prøvd prøverør tidligere? (ser det står assistert-jentene hos deg) :)
 
Masse lykke til:) Har du prøvd prøverør tidligere? (ser det står assistert-jentene hos deg) :)

Jeg var midt i medisin begynnelsen når jeg gikk fra samboeren... Mye som skjedde som skulle skjedd lenge før :sour::sorry:
 
Masse lykke til med prøvinga! :) Så hyggelig at du har funnet lykken ❤️
 
Tusen takk! "Hyggelig" å høre fra deg igjen da :joyful:
Ja, var morro å se deg tilbake hit! Jeg er ferdig med barn for denne runden, men henger litt her for det om :D Håper spiren deres sitter fort ❤️ Heier på deg fra sidelinjen!
 
Ja, var morro å se deg tilbake hit! Jeg er ferdig med barn for denne runden, men henger litt her for det om :D Håper spiren deres sitter fort ❤️ Heier på deg fra sidelinjen!
Ja du er det ja? Så koselig da, koser deg i babytiden? ❤️ :p Hyggelig at du er litt her da :D Tusen takk, ja det håper vi også:joyful::joyful:
 
Ja du er det ja? Så koselig da, koser deg i babytiden? ❤️ :p Hyggelig at du er litt her da :D Tusen takk, ja det håper vi også:joyful::joyful:
Det er ganske hektisk med to små som skiller 16 mnd, men veldig koselig :) Kunne gjerne hatt en til etterhvert, men mannen har sagt nei :p
 
Det er ganske hektisk med to små som skiller 16 mnd, men veldig koselig :) Kunne gjerne hatt en til etterhvert, men mannen har sagt nei :p
Ja du set tror jeg på :hilarious: Man vet jo aldri hva som skjer :rolleyes:
 
EL Kom fortere enn forventet og jeg er idag 1/2DPO :eek:
Forventet ikke EL denne måneden i det hele tatt men den kom :rolleyes: Da får vi bare se :D
IKM er 22 juli, bursdagen til mannen :eek:
 
EL Kom fortere enn forventet og jeg er idag 1/2DPO :eek:
Forventet ikke EL denne måneden i det hele tatt men den kom :rolleyes: Da får vi bare se :D
IKM er 22 juli, bursdagen til mannen :eek:
Så spennende! Krysser fingrene :D
 
PP1 - 3DPO

Har alltid DPO land gått så sakte? :laughing001

Sunt for meg å skrive så jeg husker dette neste PP og sikkert får mensen da også :signs003
Symptomer:
- Trøtt
- Murring i magen
 
Last edited:
Det er på dager som det her jeg tenker; hvordan i all vide verden skal jeg ha tid til å ha et barn? :eek:

Her sitter jeg på jobb, vært her siden kl 14:00 og skal være her til 10:00.... Forsinkelser etc i jobben krever litt "ekstra tak" noen ganger og fant ut idag at det var like greit å bli her istedet for å reise hjem... Kan ikke gjøre sånt hvis man har en liten :nailbiting:
 
Last edited:
PP1 - 3DPO

Har alltid DPO land gått så sakte? :laughing001

Sunt for meg å skrive så jeg husker dette neste PP og sikkert får mensen da også :signs003
Symptomer:
- Trøtt
- Murring i magen
SÅ spennende å lese dagboken din. Jeg er også i dpo-land og hadde akkurat de samme symptomene som deg i går. Murringer og fryktelig trøtt:confused005
 
Lørdag, 7 dpo (tror jeg) og jeg har kramper og murring :happy: Pleier alltid ha noe murring føre TR så venter og ser... Bestilte ikke g test med vilje men fikk med gratis når jeg kjøpte EL tester, damn you babyplan :hilarious:
 
Back
Topp