m m m... :D

Mjh

August Baby <3<3
har sååå lyst på kinamat!! :D hatt det i hele dag, og nå er guttungen lagt og jeg har null energi til å reise å kjøpe:P

noen fler som har drastiske lyster ?:P

Jeg har fått super dilla på grillpølser. Helst fra engangsgrill. Med lumper. Lå i bobblebadet i dag og måtte be kjæresten pent om ikke vi kunne ha pølser tiliddag :P

Jeg har så lyst på sushi, ikke var jeg så særlig begeistra for det før jeg ble gravid. Jeg kunne spise når venninnan mine inviterte meg, men nu har jeg heeele tia lyst på sushi! :/

Nam!!!! Kina mat *drømme drømme*. Vi skal spise nå da så vi får ha den kinamaten til gode men det hørtes godt ut :-). Det gjorde faktisk grillpølser også. Kanskje vi skulle hatt det til middag i morgen :-)

Sent from my GT-S5690 using BV Forum

Samboer kjøpte kinamat idag til seg selv og ungene. Jeg orket ikke tanken på det, jeg har bare mistet helt lyst på mat generelt.... Kan knapt vente på å få matlysten tilbake!! Ellers ellsker jeg kinamat!

Jeg har så lyst på sushi, ikke var jeg så særlig begeistra for det før jeg ble gravid. Jeg kunne spise når venninnan mine inviterte meg, men nu har jeg heeele tia lyst på sushi! :/

Akkurat sånn er det her også, aldri vært særlig begeistra for sushi men nå om dagen tenker jeg på det så ofte. Har til og med sett på masse You Tube-videoer om hvordan man lager det ;)

åååh, hehe. var noen der ja :D hehe. jeg sovna før 8 i går, så her ble nada!!:( men har like lyst på i dag, så spørs om det ikke blir til lunsj, eller middag om samboer og vil ha :D drømt om kinamat i hele natt :O :P

er noen rare lyster som plutselig kommer damer :D håper alle får middagønskene sine oppfylt i dag :D hehe

Her er det lite med lyster :(
Tror det hadde vært godt med sushi (elsker det til vanlig også altså), men vet ikke om det hadde vært godt om jeg fikk det nå.
Ellers har jeg mer averson mot forskjellige ting, første som ble kuttet var kaffe, det har jeg ikke klart i noen av svangerskapene mine. Men lystene kommer sikkert når kvalmen gir seg litt :)

Back
Topp