M. L. på Jessheim

morellen

Forelsket i forumet
*redigert av moderator*

Noen andre som har vært hos han eller skal dit?
Hører bare godord om han og hvor flink han er (spesielt med tanke på å se kjønn), så vi har bestilt organrettet UL 13+0 og gleder meg masse! :)
1700kr for timen er kanskje litt vel, men venninnen min viste minnepennen de fikk med med bilder og videoer og da tenker jeg jammen at det er verdt det :p

Last edited by a moderator:
Han er fantastisk❤ tar seg god tid og forklarer og viser alt man lurer på:) har ikke vært på Jessheim men hadde han på Ahus mange ganger når han jobbet der:)

Det er han jeg bruker[emoji4] Helt fantastisk! Anbefaler han på det sterkeste![emoji4]
Han er definitivt verdt pengene man betaler.
Var der for en uke siden, skal dit igjen i uke 14[emoji4]

Vi var der i vår når vi mistet, og måten han forklarte hvorfor han ikke så liv osv og fikk oss fort inn på ahus så var han en super lege! Jeg skal bestille tul denne gangen også hos han for han var super, selv om det ikke var slik vi håpet i vår så håper jeg på å se en sprellende liten spire denne gangen [emoji7]

han er fantastisk flink og som de andre sier har han utrolig bra utstyr. Ble litt skuffet da jeg var på vanlig ultralyd etter å ha vært hos han for det kan virkelig ikke samme lignes.
+ han har klart å gjette riktig kjønn på alle jeg kjenner eller vet om som har vært der. Til og med 3 av 3 på venninnen min som hadde trillinger i magen :)

han er fantastisk flink og som de andre sier har han utrolig bra utstyr. Ble litt skuffet da jeg var på vanlig ultralyd etter å ha vært hos han for det kan virkelig ikke samme lignes.
+ han har klart å gjette riktig kjønn på alle jeg kjenner eller vet om som har vært der. Til og med 3 av 3 på venninnen min som hadde trillinger i magen :)

Ja, han er visst supergod på se kjønnet allerede på TUL. Kjenner mange som har vært der, og fått vite kjønnet tidlig, og alle stemte.

Supert at du har fått svar på det du lurte på :)

Jeg har redigert overskrift og innlegget til TS, da det ikke er lov å legge ut fullt navn på behandlere.

Utdrag fra forumreglene her:

Redigering/sletting av innlegg
BV/FV forbeholder seg retten til å anonymisere personer som nevnes i innlegg

Supert at du har fått svar på det du lurte på :)

Jeg har redigert overskrift og innlegget til TS, da det ikke er lov å legge ut fullt navn på behandlere.

Utdrag fra forumreglene her:

Redigering/sletting av innlegg
BV/FV forbeholder seg retten til å anonymisere personer som nevnes i innlegg

Åja, det var jeg ikke klar over! Takk for at du ordnet opp :)

Sniker fra desember.

Vi var hos han både 7+5 og 13+1 og er kjempefornøyd! Han er veldig dyktig på tidlig ultralyd og har kjempebra utstyr så bildene blir veldig bra, også er han kjempehyggelig :)

Back
Topp