M+A=baby

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Hvordan går deg med dere?
 
Så koselig at du spør:) Det går fint med oss, jeg har begynt å jobbe nå så dagene er mye mer travle.
Det merkes helt klart på Anna Christine også, hun er mer sliten etter lengre dager i barnehagen.
Men jeg jobber turnus, så de dagene jeg jobber sent leverer jeg kl. 13.45 i barnehagen og så henter samboeren når han er ferdig på jobb.
Så da får hun noen veldig korte dager:)
Jeg synes det er deilig å jobbe kveld av og til.
Og så får far og barn litt alenetid sammen.

Jeg er ikke verpesjuk lenger, hun er i en krevende alder nå, så det kjennes veldig greit å vente litt med en unge til!

Hva med dere?
 
Så bra at du fikk deg jobb, hva jobber du med siden det er turnus?

Lite nytt hos oss, travelt med full jobb og en mannen som reiser. Skal definitivt ha en mindre stilling etter permisjonen..

Synes de små er i en morsom alder om dagen :)

Vi hadde forsinket 1.5 år besøk av helsesøster i går. Snakker om alt fra barneoppdragelse, barnehage og kosthold. Veldig koselig :)
 
Jeg jobber i et bofellesskap for funksjonshemmede. Er bare ringevikar, men kan jobbe omtrent hele tiden hvis jeg vil for det er mye sykdom.
Veldig fleksibel jobb, så det er en fin start:)
Skal også på et jobbintervju neste uke.

Utviklingen til frøkna går i en rasende fart, jeg oppdager nye ting som hun lært og forstår nesten hver dag.

Nå har hun også begynt å sette sammen ord, så det gir mer mening. F.eks. sier hun "pappa bil" når vi kjører buss, for å si at pappa kjører bil isteden:) Veldig gøy!
 
Back
Topp