Møtes?

Frosk

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Noen av oktoberjente som er intr i å møtes et eller annet sted i landet? Hadde vært morsomt å møttes på ordentlig, eller hva syns dere?

Jeg bor i Oppland, men jeg er fullt flyttbar :p Sykemeldt og kjeder huet av meg!

jeg bor oxo i oppland ;)

Jeg bor i Oslo. Vil veldig gjerne :p men kan ikke reise langt, for må ha med dattera mi antageligvis :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

De som ville kunne jo prøvd å møttes i Oslo da?

Jeg kjenner en gjeng som reiser landet rundt på treff. Det finns jo fremkomstmidler ;) de drar på campinger...

Har vært på flere treff med min forrige termin/barselgruppe og det pleier å være veldig hyggelig :)
Ene gangen ble vi fire familier som leide hver vår hytte på Bogstad camping hele helga :) sånn i tillegg til selve treffet :)
Men da hadde vi jo "kjent" hverandre nesten to år og flere hadde møttes før :)

Får vente og se når dere har funnet ut av tid og sted om jeg får mulighet til å blitt med denne gangen, men det kunne vært gøy :)

men hvem vil være med da? Må bli enige om tid og sted sammen :)

Hadde vært trivelig, men bor i Nord-trøndelag så da er nok Oslotreff litt uaktuelt :p

Tja.. kommer jo litt an på hvilket treff det blir, og når. Er litt dyrt og mye reising for et par-tre timers treff i Oslo desverre :-( Men hadde vært superhyggelig!

Ja, skjønner det. Men vi må bli enige alle sammen om hvordan vi skal gjøre det :)

Back
Topp