møte på nav i dag

vevina

Forumet er livet
er kjempe spent, har time kl. 12
skal finne ut om jeg har rett på foreldre penger, og hvis ikke hvor mye som skal til for at jeg får det.
ut februar er jeg i permisjon med guttungen, vi har ikke barnehageplass føre august, så jeg får nok ikke jobbet føre jeg skal ut i permisjon igjen.

men man kan ta ut permisjon 12 uker føre termin, da vil jeg gå ut i permisjon omtrent 2. juli. De tvil si at jeg har mars, april,mai og juni som jeg ikke har jobbet. Så etter mine beregninger skal jeg være innenfor å ha jobbet i 6 av de siste 10 mnd da. men får høre hva de sier.

SPENT!

hadde ikke rett til det, så må finne en måte å få jobbe en mnd :S
jaja, sånn går det når man blir overrasket av to streker ;)håper vi finner en løsning på detta, to barn og bare en intekt blie litt stramt

Håper det ordner seg for dere =) 
Du finner sikkert et sted de kan ha behov for litt ekstravakter mot sommeren eller noe?

ja, å finne jobb er ikke problemet, i verste fall så melder jeg meg som jobb søker, det teler det å.
problemet er barnevakt, få dagmammaer rundt her. Men satser på at det løser seg

Ja, skjønner det. 
Håper det ordner seg =)

Hvis du melder deg arbeidssøker så tror jeg du kan få hjelp til å få barnehageplass. Hvis dere ønsker det...er det så fult der dere bor? Jeg trodde på denne tiden av året at det var "enklere" å få en plass, hvis en tar det som er ledig!

her er det stapp fullt i barnehagene, håper på plass fra august.
Kommet MANGE babyer i 2010-2012 og flere er på vei, skikkelig baby boom i bygdene.Barnehagene snakker om å bygge ut, men er ikke bare bare det heller.

så barnepike/dagmamma er eneste alternativ, eller at sambo tar ut ulønna perm, men det har vi egentlig ikke råd til.

her er det stapp fullt i barnehagene, håper på plass fra august.
Kommet MANGE babyer i 2010-2012 og flere er på vei, skikkelig baby boom i bygdene.Barnehagene snakker om å bygge ut, men er ikke bare bare det heller.

så barnepike/dagmamma er eneste alternativ, eller at sambo tar ut ulønna perm, men det har vi egentlig ikke råd til.

Å nei så kjedelig...Har dere familie som kunne hjelp dere litt i sommer? Vanskelig situasjon for dere. Hva med å jobbet noe kveldsvakter i helsesektoren?

sambo reiser i jobben, så han er borte to uker i slengen og hjemme i helgene, kveldsvakter og helgevakter kan bli litt komplisert. det vi har av familie jobber.
Men jeg er sikker på at vi finner en løsning på et vis, alt ordner seg vel for snille jenter har jeg hørt ;)

vevina skrev:
sambo reiser i jobben, så han er borte to uker i slengen og hjemme i helgene, kveldsvakter og helgevakter kan bli litt komplisert. det vi har av familie jobber.
Men jeg er sikker på at vi finner en løsning på et vis, alt ordner seg vel for snille jenter har jeg hørt ;)

Så bra at du er positiv og så snill som du virker så blir det å ordne seg veldig bra

Back
Topp