Møte med NAV

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
I morgen skal jeg i møte med NAV, er sånn infomøte av noe slag og møte i forhold til jobber og dagpenger.. Ut i fra hva jeg har skjønt er det en del med felles info og en del med individuelle samtaler... Siden jeg nå er ferdig med permisjon og ikke har noen jobb å gå tilbake til har jeg meldt meg som arbeidssøker, derfor jeg er innkalt til dette da... Huff, liker ikke sånne møter, og er veldig spent... De fleste historier man hører om NAV er jo ikke akkurat positive! Litt spent på om de blir sure for at jeg har med lille også, fruen er på nattevakt i natt og møte er tidlig på formiddagen i morgen, og har ingen til å passe lille, så da må hun bli med... Kom plutselig på at jeg kanskje burde ha forberedt meg på en eller annen måte, men vet ikke hva det skulle ha vært i såfall! Hm.. Jaja,blir spennende å se hvordan det går i allefall :)
 
Lykke til i morra, det går nok fint. :)
Tipper at det ikke er første gang noen har med en liten sak. :)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Haha, to ting kom det ut av det møtet... Jeg skulle egentlig ikke ha registret meg som arbeidssøker, bare registrert cven min,ergo jeg skulle ikke ha vært på det møter i det heletatt, og at de blir litt grinete når man har med barn på jobbsøkermøte :p
 
Haha, to ting kom det ut av det møtet... Jeg skulle egentlig ikke ha registret meg som arbeidssøker, bare registrert cven min,ergo jeg skulle ikke ha vært på det møter i det heletatt, og at de blir litt grinete når man har med barn på jobbsøkermøte :p
Såpass! Nav-folk er generelt sett litt grinete, syns jeg. :p
 
Haha, to ting kom det ut av det møtet... Jeg skulle egentlig ikke ha registret meg som arbeidssøker, bare registrert cven min,ergo jeg skulle ikke ha vært på det møter i det heletatt, og at de blir litt grinete når man har med barn på jobbsøkermøte :p
Haha. Jaja, da vet di hvertfall hva som skjer på de møtene hvis det skulle bli aktuelt ;)
 
Såpass! Nav-folk er generelt sett litt grinete, syns jeg. :p
hehe, jepp :) fikk ikke gå på fellesdelen, det ble for mye forstyrrelse for de andre... Ja, lillen var jo veldig forstyrrende der hun satt, tygde på leka si og smila til dama når hun pratet til lille, ikke en lyd laga ho... Sikkelig forstyrrer altså :p
 
hehe, jepp :) fikk ikke gå på fellesdelen, det ble for mye forstyrrelse for de andre... Ja, lillen var jo veldig forstyrrende der hun satt, tygde på leka si og smila til dama når hun pratet til lille, ikke en lyd laga ho... Sikkelig forstyrrer altså :p
Hun var kanskje forstyrrende fordi hu var så søt at alle heller hadde sett på henne. :p
 
Back
Topp