mørkt på soverommet

Godemine

Gift med forumet
Junibarna 2015
Har dere det mørkt på soverommet til babyene/eller deres hvis de sover der?
Våkner de da det blir lyst på morgenen, eller bryr de seg ikke om det?

Bare nysgjerrig [;)]
Vi har rullgardin og det er helt mørkt på kveld/natt, men virker som hun våkner veldig fort da det blir lyst ute.

Mørkt her men vi har oxo persienner og mørk gardin så blir ikke så lyst på soverommet[:D]

ORIGINAL: MissOddsteen

Mørkt her men vi har oxo persienner og mørk gardin så blir ikke så lyst på soverommet[:D]

Jeg har på lyset for orker ikke gå ut av senga å skru det på hvis jeg må amme[8D]
Har to vinduer og har kun persienne foran det ene vinduet, så det blir lyst om marran, men vi sover fordet vi[8D]

Har det så mørk som det lar seg gjøre. Lystett rullgardin på barnerom og vårt soverom

har lystett rullegardin på natterstid. hun våkner når det begynner å lysne ute ellers. Sover bedre når det er mørkt, og når jeg er inne å ammer henne på natta så levner jeg døra til gangen åpne slik at det kommer litt lys inn.
[:)]

Vi har lystette rullgardiner på alle soverommene, så her er det ikke mye lys som kommer inn, litt gjennom dørsprekken ut til gangen og litt på sidene av rullgardinene, men det er lite. Alle sover mye bedre når det er mørkt på rommene.

Back
Topp