Mørkt eller lyst?

syns du va utruli søt uansett hårfarge,eg=)=) kledd begge godt.

Hei, jeg syns den mørke var veldig fin[:D][:D][:D]

kledde begge deler synes jeg, så fin atte.
Selv har jeg tenkt å satse på litt mørkere på vinteren og lysere på sommeren. Kanskje det er et tips??

mørk

mørkt [:D]

mørkt[:)]

Jeg har alltid vært lys, eller gått kjapt tilbake til det lyse.. Men nå ser det ut som det kommer til å forbli mørkt altså. Måtte bare høre, for min mor mener at jeg er grusom med mørkt hår. Og forteller det til meg hver eneste gang  vi ses.

Føler meg egentlig vel med begge, men syns jeg ser litt friskere ut med mørkt hår. Jeg er innmari blek, og da blir jeg fort veldig blass med lyst har har jeg funnet ut![8D]

ORIGINAL: ~Rosinbolla~

ORIGINAL: nickys

syns du va utruli søt uansett hårfarge,eg=)=) kledd begge godt.
enig[:)]

mørkt [:)]

Har litt samme problem med blek hud og slikt - og jeg farger også litt mørkere. [;)]
Har alltid vært mest svak for mørkt/rødt hår, så du skjønner sikkert hva jeg stemmer for. [8D]

Jeg også syns du var kjempefin med begge, men kanskje hakket finere med mørkt[:)]

ORIGINAL: fairy

Jeg har alltid vært lys, eller gått kjapt tilbake til det lyse.. Men nå ser det ut som det kommer til å forbli mørkt altså. Måtte bare høre, for min mor mener at jeg er grusom med mørkt hår. Og forteller det til meg hver eneste gang  vi ses.

så hyggelig da... [8|]

jeg synes du kledde det mørke best! [:)]

Back
Topp