Mørkt eller lyst?

Aprilbaby3

Forelsket i forumet
Når deres baby sover på dagtid . lar dere lyset stå på eller har dere det mørkt? å sover de i sengen de sover i på natten ?[:)]

Har pleid å la mini sove på mørkt rom i sengen sin. men tenker kansje han kan bli forvirret å ikke vite forskjell på dag og natt?

ORIGINAL: Happygirl84

Hvis han må sove inne på dagtid, så er det lyst på rommet og han ligger i vogna..

Når han sover i hengevugga på stua er det lyst, og om han sover i senga er det lyst om det er lyst ute. Han sover mye bedre i senga når storesøster er hjemme merkelig nok. ;)
Virker ikke som om han bryr seg om det er lyst eller ikke på dagtid.

Har på lys på dagtid når hun skal sove. På natta er det kun et lite blått lys på. Sover stort sett alltid i senga vår nå for tiden, dag som natt. Og jeg sover sammen med henne. Er så trøtt for tiden jeg... [:)]

Varierer om vi legger hun i senga eller vogna.
Sover hun i vogna er det lyst, og i senga er det mørkt.
Tar første duppen i senga, for da er det såpass lenge til kveld
at hun ikker blir forvirra[:)]

Sover alltid i vogna når vi er hjemme, og da er det stort sett lyst, bortsett fra på ettermiddagen.
Når vi er borte ligger han enten i reiseseng eller tar en powernap i bilstolen..
Har ikke villet ha ham i senga på dagtid, slik at han skal skjønne forskjell på dag og natt. Men hender jeg tar ham med i vår seng på dagtid for en dupp dersom jeg har behov for det. Men det er ytterst sjeldent.

Emil sover enten i eigen seng, eller i vår seng på dagtid. Alt ettersom om eg skal sova samen med han eller ikkje. Om dagen er det ganske lyst på soverrommet for me har ikkje fått oss skikkelige gardiner i nye huset enda. Om natta har me berre eit lite lys på sånn at eg skal sjå kor eg putta puppen[;)]

Sover i vogna med lyset på om dagen(så fremt hun ikke sover ute). På kvelden er det i seng med lyset av. Nå når vi er på juleferie ligger hun i vogna om natta uten lys på rommet.

Det med lys og sånt har eg ikkje tenkt over, men hvis eg legge hu i voggå for ettermiddagsluren protestere hu veldigt (d e jo mørkt på rommet då pga dagslyset! men hvis eg legge hu i vognå så sovne hu raskere selv om d e mørkt.... d e vel fordi hu tror hu må legga seg allerede når eg tar hu i voggå.....

Men eg e redd hu ska klatra ut av vognå snart eg!!!!

På dagtid er det lyst når hu sover...

ORIGINAL: Happygirl84

Hvis han må sove inne på dagtid, så er det lyst på rommet og han ligger i vogna..

Signerer [:)]

Her sover hun i sengen sin både på dagen og om natten, og jeg har det mørkt. Hun sover selvsagt i vognen sin om vi er ute på tur eller i besøk, men er jeg i besøk setter jeg bagen på ett mørkt rom.

ORIGINAL: 85Anonym

Her sover hun i sengen sin både på dagen og om natten, og jeg har det mørkt. Hun sover selvsagt i vognen sin om vi er ute på tur eller i besøk, men er jeg i besøk setter jeg bagen på ett mørkt rom.

Samme gjør vi [:)]

ORIGINAL: 85Anonym

vi å! tror de kan skille mellom dag og natt nå som de er så store. har begynt med det nå, siden dypvogna har blitt for liten, og han syntes selv den har blitt for trang. nå foretrekker han senga på dagtid også, noe han ikke gjorde før.

Back
Topp