Mørkt Blod:(

elskerbarn

Betatt av forumet
Noen av dere andre inne her som har hatt det?
Jeg hadde det på papiret i dag tidlig, og nå når jeg var på do var det bare slim.
Ringte legen, og hun sa, så lenge jeg ikke har smerter, så trudde hun dette ville gå bra.

Hadde ein dag eg våkna sånn før eg testa positivt og er fremdeles gravid:-) e heilt vanlig i første trimester sa legen te meg:-)

Jeg blødde gjennom hele sist svangerskap. Det var alt fra brun utflod til lys rosa.. Noen ganger var det slim, andre ganger fossblødninger og av og til var det bare spotting.. Ut kom en frisk unge ;-) krysser fingrene for deg! Det går mest sannsynlig fint! Klem <3

hadde det med min første :) Gikk helt bra det selv om jeg grein kjempemasse for jeg fikk utrolig negativ tilbakemelding da jeg ringte helsestasjon.. det var nesten heeeelt sikkert abort -ikke noe vi kan gjøre -HADE!

De sier jo mørkt blod er gammelt blod . Værre med rødt blod . Håper alt går bra . Er dessverre ingen fasit på dette

Hadde litt blødning for noen uker siden, mørkt blod. Var på ul i dag, fikk da se et sprellende foster :) Så her har det gått bra :)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Back
Topp