Mørketia e over!!!!

Prinsessa i tårnet

Elsker forumet

For første gang på flere mnd. ser vi endelig sola! Mørketia e over, jiiiiiiiiiiiipi!

Nå er det virkelig på tide synes jeg[:D] egentlig er jeg ikke så plaget av mørketiden fordi da for man god grunn til å holde seg hjemme , og til sengen når man bare har 80 dager igjen til termin..hehe.. min drøm er å bare stå der til våren med en baby i armene.. Man ser ikke mange kjente på vinterstid, du holder på en måte graviditeten for deg selv, så vips har du en baby i armene....[:D][:D]

ORIGINAL: Snuppepia

For første gang på flere mnd. ser vi endelig sola! Mørketia e over, jiiiiiiiiiiiipi!

tror jeg kommer flyttende til deg jeg for her er det helt mørk og grått.. heldiggris[:'(]

Enda 5 dager igjen her!!! Gleder meg sånn, Det er like før da ser jeg, sola har så lyst å titte over, men kan ikke ennå lissom... HEHE Nyt det nå da...

Her var det også lyst og fint i dag - merker at det går mot vår... men jeg har da ikke mørketid sånn som dere i nord. Gleder meg til 17 mars jeg, for da går sola over fjellet bak huset mitt for første gang i år, og jeg kan sitte i hagen og sole meg igjen... hele dagen om jeg vil[:D]

Back
Topp