Mørkebrun mens

tullmusa

Forumet er livet
Heisann!

Nå blir jeg å komme med noen skikkelig ekle detaljer, så er du en sart sjel, gå ut av denne tråden!

Jeg fikk mensen på søndagen, og jeg blør friskt blod i en til to dager. Etter det blir den bare mørkere og tjukkere. Nå tror jeg at jeg er på siste dagen, og nå er den mørkemørke brun, nesten svart, og skikkelig tykk. Bruker bare truseinnlegg nå, men det er så vidt det klarer å trekke inn i innlegget. Syns det er skikkelig ekkelt, og det lukter forferdelig. Lukter gammel mens! Som når jeg tømmer søppelbøtta på badet når jeg er ferdig med den. Usj!![:'(]
Er det noen flere som har samme problemet, om det nå er et problem..? Syntes bare det er så ekkelt, og er faktisk litt redd for at andre skal kjenne lukten av meg..

Er du gravid???? Mange har sånn type mens når man er gravid... Kjenner ei som trodde hun
var 1 mnd mindre på vei pga det....

Jeg hadde det problemet nesten ver gang. Trodde det var pga at jeg brukte mest tampong og at jeg plugga igjen så det lå og ble gammelt før det kom ut.
Tror ikke det er farlig eller hindrer at der kan bli baby. Jeg har jo fått det til.

Men jeg fikk ikke mørkebrun mens før jeg begynte på pillen for 5 år siden, men jeg hadde det de 2 gangene jeg hadde mensen etter jeg slutta.

Njaa.. Jeg er ikke helt sikker på hva det kan komme av. Bruker å ha litt brun mens på slutten, men det var bare så masse denne gangen. Det er over ett år siden jeg slutta på pillen, men brukte de èn mnd (i mai), men tviler det er derfor. Det er sikkert helt normalt, men måtte bare høre. Takk for svar iallefall! [:)]
Tviler STERKT på at jeg er gravid sollise! Hehe! Du er nå søt som bare vil glede oss andre. Måtte du være heldig å få fullklaff snart. [:D]

Back
Topp