Mørke ringer? Noen råd?

Skogs Alven

Glad i forumet
Jeg sover sååå dårlig om dagen. Mye stress, masse pc bruk, og veldig lite søvn.
Det har ført til at jeg har fått sånne dumme poser under øynene.
Jeg kan også skimte litt lilla/blåfarge. Det er så stygt!!! [&o]
Føler meg som en gammel kjærring..

Er det noen her som har noen tips til meg?
Krem kanskje? eller noen alternative kjærringråd? [:)]

(ps. har veldig søvnproblemer så jeg får ikke gjort så mye med akkuratt det)

Prøvd å legge agurker på øynene? Jeg pleier å legge meg på sofaen og slappe av med et par agurkskiver på øynene. Det pleier å hjelpe her hvertfall[:)]

YvesSaintLarent Highliter. Sånn børste som du påfører under øynene. Kåret til den beste[:D]

Consieler (vet ikke om det skrives sånn...)

Jeg kjøpte en dyr en hos parfymeriet. Kjempefin. (Husker ikke merket her gitt)

Drikke masse vann, eventuellt litt grønn te som virker vanndrivedne.
Agurkskiver på øynene.
Frisk luft - gå en tur hver kveld et par timer før du legger deg.
Har du prøvd avslappningsTe, varmepute på skuldre og nakke + massasje av typen etterpå? Lese ei bok etterpå? Det kan hjelpe på søvnproblemene.

Ja også bruk concealer for å dekke ringene (men det vet du sikkert hihi)[;)]

Tusen takk for gode råd jenter! [:D]
Dere er så kjekke å ha!

Agurk og teposer på øynene har jeg prøvd, men det hjelper bare bittelitt akkuratt der og da.
Den concealeren skal jeg jaggu meg kjøpe! Jeg får smile eeeekstra pent til sambo når han kommer hjem, hihi! [;)]

Jeg visste faktisk ikke at det kunne komme av jernmangel! [:-] *kjøpe det også* [:)]

MammaOkt, jeg har prøvd flere forskjellige avslapningsteer ( er verdens største tedrikker hihi! ) men det største problemet mitt er mareritt. Har hatt de hver dag så lenge jeg kan huske. De har bare tatt seg opp den siste tiden.

Varmepute er nok ikke så dumt! [:D] Vet du hvor en får kjøpt sånne?

Nå skal jeg gå å lage meg litt grønn te her! *grave gjennom haugen av teer* [;)][&:]

Jo flere tips og råd, jo bedre!
Er virkelig desperat her!

jeg har også mye mørke ringer under øynene, får ikke gjort no med det pga ekstra tynn hud[:o]
jeg bruker Loreal sin concealer, det er en tynn "øye" penn. Liker den veldig godt.
Den dekker alt, og sitter hele dagen.
det ække dårlig for en 100- lapp[;)]

vet endel modeller bruker hemoride krem mot poser under øynene.
homsepatruljen på tv(de var på besøk i god morgen norge programmet) sa og at det var bra mot poser under øynene.
har aldri prøvd selv, så aner ikke om det er så bra som folk vil ha det til[:)]

ORIGINAL: Arize

jeg har også mye mørke ringer under øynene, får ikke gjort no med det pga ekstra tynn hud[:o]
jeg bruker Loreal sin concealer, det er en tynn "øye" penn. Liker den veldig godt.

Samme som meg [&o]
Jeg har så tynn hud at det er helt ille!
Må se å få meg en sånn concealer sak så jeg ikke skremmer verden [8D]

ORIGINAL: Bitzyh

ORIGINAL: Thothamon

homsepatruljen på tv(de var på besøk i god morgen norge programmet) sa og at det var bra mot poser under øynene.

husk bare på at man kan risikere å bli blind når man bruker det[:)]

Iiiik! Er det sant! [:-]
Skumle saker...
Jeg har hørt noe snakk om hemoridekrem selv, men det virket liksom så drastisk synes jeg.

Jeg vet fab-5 gutta fra den amerikanske homsepatrulien ofte anbefaler en øyekrem/gele, som både motvirker rynker, poser og mørke ringer.
Det er en liiiten rund krukke om jeg ikke tar fail.. Men jeg husker bare ikke hva den heter! [>:]

ORIGINAL: DjevelensLilleEngel

Sparkel? [8D]
Høhø, neida. Jeg bruker bare litt dekkstift under der om jeg har en bad morning.. [:D]

Hehehe! [;)][:D][8D]
Ja du sier noe.. Skulle snart tro jeg trengte det nå![:-]

har du prøvd de nye sove natur produktene som apoteket har?

ORIGINAL: Skogs Alven

ORIGINAL: Arize

Samme som meg [&o]
Jeg har så tynn hud at det er helt ille!
Må se å få meg en sånn concealer sak så jeg ikke skremmer verden [8D]

Iiiik! Er det sant! [:-]
Skumle saker...
Jeg har hørt noe snakk om hemoridekrem selv, men det virket liksom så drastisk synes jeg.

Jeg vet fab-5 gutta fra den amerikanske homsepatrulien ofte anbefaler en øyekrem/gele, som både motvirker rynker, poser og mørke ringer.
Det er en liiiten rund krukke om jeg ikke tar fail.. Men jeg husker bare ikke hva den heter! [>:]

Cocealer er tingen...jeg er avhengig selv, en dag uten den så er det nesten så jeg har lyst til å holde meg hjemme, hehe...
Men jenter, IKKE bruk hemoridekrem under øynene....det er kortison i de, og vi har altfor tynn hud under der til at den tåler å bruke det. De kremene uten kortison skal visst ikke hatt samme effekt, så tror det bare er å legge den tanken på hylla [;)]

ORIGINAL: talata

har du prøvd de nye sove natur produktene som apoteket har?

Oh, nei de har jeg ikke hørt om!
Vet du hva merket heter! [:D]

*liker naturlige ting*

''
helt sprøtt at folk på tv faktisk tipser folk til å bruke det mot poser under øynene når det er så farlig[X(][X(][X(]
nei glad jeg aldri har testet det da[:D]

Back
Topp