mørke eller lys møbler?

EmmaT

Gift med forumet
hva har dere?

jeg har en ganske liten kåk. hvor stuen og kjøkkenet går i ett. kjøkkenet er hvitt, veggene er hvite (gulvet i mørk parkett) .. møblene er hvite. altså alt er hvitt! soffan er mørk da.

har så lyst til å kjøpe nye møbler, da de jeg har nå er type uberbillig ikea.

men jeg er så usikker på hva jeg skal velge. kjøpe nye finere hvite møbler (bord, skjenk hyller etc) .. eller gå for mørkere tresorter?

er så redd for at det blir for tungt her med mørkere møbler. men så er jeg litt lei hvitt og [8|]

Personlig liker jeg best mørke møbler. Men siden du har liten leilighet så ville jeg nok gått for hvite. Mørke møbler kan få rommet til å virke mindre har jeg hørt.

Men hva med en mellomting, f eks bjørk eller eik? Det kan jo også være fint[:)]

Vi har både lyse og mørke møbler blandet vi[:D][:D] å jeg liker det....

ORIGINAL: *lima*

Personlig liker jeg best mørke møbler. Men siden du har liten leilighet så ville jeg nok gått for hvite. Mørke møbler kan få rommet til å virke mindre har jeg hørt.

Vi har stor stue, med stooore vinduer og derfor masse lys. Har valgt lyse vegger, og mørke møbler- veldig fornøyd fortsatt og ikke lei etter 3+ år slik.. [:)]

Ville gått for lyse møbler dersom du har liten plass[;)]
Selv har vi mest hvite møbler i stua, men gråmelert sofa og et par mørke møbler for å bryte opp litt[:)]

ORIGINAL: *lima*

naj bjørk liker jeg ikke. og eik passer ikke til parketten.

ORIGINAL: ninni82

Selv har vi mest hvite møbler i stua, men gråmelert sofa og et par mørke møbler for å bryte opp litt[:)]

og hva menes med `et par mørke møbler for å bryte opp'? hehe.

ORIGINAL: EmmaT

ORIGINAL: ninni82

og hva menes med `et par mørke møbler for å bryte opp'? hehe.

Et stort og et lite vitrineskap......

non stop. så.................. koselig dere har det. [:)][:)][:)]

ORIGINAL: SanderogElias mamma

Vi har mørk sofa og resten hvit [:D]

Samme her

[;)]
ORIGINAL: snosa

non stop. så.................. koselig dere har det. [:)][:)][:)]

Tuuusen takk snosa, koselig å høre

Back
Topp