Mørk urin

Cadillac

Forumet er livet
August 2018
Sommerfuglene
Med førstemann hadde jeg veldig veldig lys urin, med andremann hadde jeg mørkere urin enn det jeg vanligvis har. Nå de siste dagene, eller egentlig ukene, synes jeg urinen min er tiltakende mørkere. Så mørk som den er nå tror jeg snaut jeg kan huske at den har vært. Jeg drikker ganske bra ila. døgnet, mye taffelvann. Sikkert 2 liter væske+. Jeg har ingen symptomer av noe slag, synes bare den er litt i overkant mørk i forhold til hva jeg er vant med, men det er kanskje ikke unormalt? Flere?

Jeg synes den er mørk, men jeg er jo tørst hele tida, så har nesten tenkt at den burde være enda mørkere.

Nei, ikke mørkere her. Jeg drikker også ganske mye mer enn jeg vanligvis gjør, og her er den ganske lys..

Du tar ingen vitaminer eller noe som du vanligvis ikke tar? Når jeg går på do etter å ha tatt bvitaminer(de jeg brukte var veldig røde) så var urinen kjempemørk, tok litt tid før jeg kobla :P

Jeg har hørt at urinen ofte er lys med gutter og mørk med jenter, det er sikkert bare en myte, men har stemt på meg. Den er ganske lys hvis jeg har drukket mye på kort tid, så den er sikkert bare ekstra konsentrert når ikke?
Tar ikke noe spesielle tilskudd eller noe, men har lest flere synes den blir mørkere lenger ut i sv.skapert. Urinen har vært fin på alle kontroller.

Jeg har hatt veldig mørk urin hele dette svangerskapet. Kan drikke 3 liter væske og likevel er det helt gult

Man må vel kanskje skille litt på om den bare er ekstra gul eller om den er så mørk at den ser brun ut. Nå er ikke jeg noen ekspert :p Men tror ikke jeg ville blitt bekymra hvis den bare var sterk gul. Også hadde sikkert de på legekontoret/jordmor reagert hvis den så uvanlig ut?

Mulig du må drikke enda mer da, spesielt i denne varmen som er jevnt over landet nå :)

Jeg syns den er mørk, men jeg er ikke flink til å drikke nok. Så har tenkt at det kanskje er grunnen[emoji4]

Back
Topp