Mørk/ujevn hodebunn

Sazzaz

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Har plutselig merket at sønnen på 3 er mørk/ujevn i huden på toppen av hodet. Virker som det muligens er ekstra hudlag. Kan pirke på det og da kommer det fram mer normal hud fram under. Er på toppen av hodet og frem mot ansiktet. Lurer på om det kan være oppsamling av hud fordi sliter med å få vasket han skikkelig der da han har/og får helt panikk av å få vann i ansiktet.

Men vet jo ikke sikkert. Kan jo være noe annet. Har prøvt å gnikke ekstra der siste ukene når han bader, men vet ikke om jeg føler at det har funket eller ei. Mye enda vertfall. Vet ikke om jeg bør pirke for mye heller viss jeg tar feil. Noen som har erfaring? Legger med bilde.

20180224_134202.jpg

20180224_134241.jpg

Det er sånn skurv? Mine har også hatt det til rundt 4 års alder [emoji4]
Skal gå an å gnikke det bort med olje under bading feks, men det kan også godt bare få være i fred.

Det var lenge siden jeg så deg her inne :)

Ser ut som skurv. Min har også det fortsatt. (Like gammel som din)

Det er sånn skurv? Mine har også hatt det til rundt 4 års alder [emoji4]
Skal gå an å gnikke det bort med olje under bading feks, men det kan også godt bare få være i fred.
Tror ikke det er skurv, mener det må ha kommet siste månedene. Rimelig sikker på at han ikke hadde det i okt/nov når han ble klippet. Trodde ikke skurv kom tilbake når dei er så gamle. Han hadde litt som baby, men gikk fort vekk da. Kan prøve å se om det hjelper med litt olje på når han bader og gnikke litt forsiktig. Ser ikke ut som det klør eller plager han. Så tenker ikke det er noen krise. Men mest nysgjerrig [emoji4]

Det var lenge siden jeg så deg her inne :)

Ser ut som skurv. Min har også det fortsatt. (Like gammel som din)

Har vært her hele veien, men leser mest [emoji13] og har vel glemt av generell en del fra i høst da jeg har hengt mer på april og mai 2018 forumet siden nr 2 er på vei endelig. Ikke at jeg er så flink å svare så mye der heller [emoji23] hehe. Husker deg godt fra april 2015 [emoji4] men da slår jeg meg nok til ro med at det er skurv eller lignende, men fortsetter med å prøve å være litt ekstra nøye med vasken på det området siden det har vært ofte litt fort å gale på toppen og frem, siden han alltid hær fått så panikk når det kommer vann der [emoji4]

Har vært her hele veien, men leser mest [emoji13] og har vel glemt av generell en del fra i høst da jeg har hengt mer på april og mai 2018 forumet siden nr 2 er på vei endelig. Ikke at jeg er så flink å svare så mye der heller [emoji23] hehe. Husker deg godt fra april 2015 [emoji4] men da slår jeg meg nok til ro med at det er skurv eller lignende, men fortsetter med å prøve å være litt ekstra nøye med vasken på det området siden det har vært ofte litt fort å gale på toppen og frem, siden han alltid hær fått så panikk når det kommer vann der [emoji4]

Artig å se nicket ditt igjen [emoji4] Kjekt at du husker meg, hehe. :) Gratulerer så mye med barn nr 2!!

Artig å se nicket ditt igjen [emoji4] Kjekt at du husker meg, hehe. :) Gratulerer så mye med barn nr 2!!
Takk for det [emoji16] litt skrekkblandet fryd å starte på ny med liten en nå kjenner jeg. Nå som han første har blitt så stor å rimelig selvstendig, så skal vi plutselig tilbake en som er så absolutt avhengig av deg til hver minste ting [emoji23] men blir nok bra når han kommer. Er vel mye tankene som tuller nå på forhånd [emoji4] lei av å vente nå vertfall, men enda 2 mnd igjen til terminen, så må vel smøre meg med enda litt tålmodighet [emoji23]

Takk for det [emoji16] litt skrekkblandet fryd å starte på ny med liten en nå kjenner jeg. Nå som han første har blitt så stor å rimelig selvstendig, så skal vi plutselig tilbake en som er så absolutt avhengig av deg til hver minste ting [emoji23] men blir nok bra når han kommer. Er vel mye tankene som tuller nå på forhånd [emoji4] lei av å vente nå vertfall, men enda 2 mnd igjen til terminen, så må vel smøre meg med enda litt tålmodighet [emoji23]

Hehe, skjønner det! Blir ca lik aldersforskjell som med mine to. Veldig spesielt å begynne på nytt når det liksom akkurat har roet seg med første. :P To måneder er ikke så lenge, tiden går jo så fort! Hehe, men ikke når man er gravid alltid. :P Ja, du får smøre deg med tålmodighet. :) Før du vet ordet av det er andremann ett år. :P

min på 5 år har hatt skurv i hårbunnen sånn av og på. siden han var liten baby.
Når jeg får lov gnikker jeg hårbunnen hans med olje :-P

Back
Topp